Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاخانه مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی شیروان (پلاتو) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با ۲۰۰ متر مربع زیربنا، ظرفیت ۹۸ صندلی و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ فرماندار این شهرستان در این آیین گفت: هم اینک شهرستان به اوج هنری خود می رسد و اگر موسیقی، نمایش، خط و نویسندگان نباشند زیبایی خاص در زندگی معنا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امین رضا مرآتی با بیان اینکه سال آینده اعتباری برای احداث نگارخانه در این شهرستان در نظر گرفته خواهد شد، اظهار داشت: اگر سالی یک قدم مثبت برای هنر برداریم شاهد رونق بیشتر آن و مکان های بهتر خواهیم بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم با بیان اینکه در جشنواره های استانی هنرمندان شهرستان خوش درخشیده اند، اظهار داشت: امکانات حوزه هنری رشد و توسعه هنر شهرستان را ورق می زند که برای فعالیت های هنری باید مکان خوبی در نظر گرفت که اگر اعتبارات شهرستان نبود قادر به احداث فضای پلاتوی شیروان نبودیم.

 

حسین فرخنده افزود: هم اینک این شهرستان فاقد سینمای تخصصی است که با توجه به فعالیت و میزان مصرف فرهنگی این شهرستان ظرفیت سینمای تخصصی دارد که به دنبال احداث آن هستیم.

 

وی گفت: سرانه فضای فرهنگی که نقش بسیار مهمی دارد به ازای هر هزار نفر در این استان 37 متر مربع است.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز جمعه خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت اردبیل استان بوشهر خطبه نماز جمعه اوقات فراغت شیراز پلاتوی نمایش شیروان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد