Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، ​این پرونده با رعایت کامل موازین قانونی و حقوق دفاعی در مرحله تحقیق، صدور و اجرای حکم رسیدگی شده و وکیل مدافع متهم در همه مراحل دادرسی در دادسرا و دادگاه حضور داشته است.
این فرد را سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع شناسایی کرد و تحت تعقیب دادسرای نظامی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهم که سال ۱۳۸۹ از خدمت منفک شده، در جریان تحقیقات، صریحاً اتهام جاسوسی برای سازمان سیا را در قبال دریافت پول پذیرفته و اسناد و مدارک و تجهیزات جاسوسی نیز از منزل وی کشف و ضبط شده است.
پرونده نامبرده پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای نظامی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و دادگاه نظامی یک تهران پس از برگزاری جلسات متعدد، بر اساس اسناد، مدارک و شواهد و همچنین اعترافات متهم، وی را مجرم شناخت و به مجازات اعدام محکوم کرد.
حکم اعدام صادره به تایید دیوان عالی کشور رسید و پس از تشریفات قانونی، این حکم چند روز پیش در زندان رجایی شهر اجرا شد.
همسر سابق نامبرده نیز به جرم مشارکت در جاسوسی به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شده و رأی صادره به تأیید دیوان عالی کشور رسیده و در حال تحمل کیفر است.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1272628

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جاسوسی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

خبرگزاری رویترز به نقل از وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رسانه نوشت وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که این کشور مخالف عضویت فلسطین در سازمان ملل بوده و در صورت لزوم آن را وتو خواهد کرد.

روز گذشته نیز اخباری درخصوص تلاش آمریکا برای اعمال فشار به دیگر کشورها درخصوص ارائه رای منفی به عضویت فلسطین در سازمان ملل منتشر شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا از پاسخ به استفاده از پایگاه نظامی پاکستان طفره رفت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم