Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:27:12 GMT

سارق حرفه‌ ای طلا و جواهرات در قوچان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۱۹۵۸

سارق حرفه‌ ای طلا و جواهرات در قوچان دستگیر شد

سرهنگ قدیر مصرخانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام چند فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل در قوچان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این شهرستان با بررسی شیوه‌های سرقت و اطلاعات به دست آمده سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به هشت فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل اعتراف کرد و مقادیر قابل توجهی طلا از مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ مصرخانی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق فضای مجازی مبلغ ۲۲ میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود خبر داد و افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فرد ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار با داشتن رمز دوم اقدام به خرید از فروشگاه‌های متعدد کرده است.

سرهنگ مصرخانی گفت: شاکی با اعتماد بی جا، کارت خود را برای فعال سازی رمز دوم و خرید اینترنتی در اختیار این فرد قرار داده و پس از مدتی متوجه برداشت ۲۲ میلیون ریال از حساب خود شده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی قضائی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال مشهد واقع است.

۷۵۰۱ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت قوچان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه  متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق های از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم و کابل‌های مسروقه قابل توجهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند