Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان قضائی نیروهای مسلح اعلام کرد: حکم اعدام جلال حاجی زوار کارمند قراردادی سازمان هوا- فضای وزارت دفاع که برای سازمان سیا و دولت آمریکا جاسوسی می‌کرد، اجرا شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره اعلام کرد: جلال حاجی زوار کارمند قراردادی سازمان هوافضای وزارت دفاع که برای سازمان سیا و دولت آمریکا جاسوسی می‌کرد توسط سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع شناسایی و تحت تعقیب دادسرای نظامی تهران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم که در سال ۱۳۸۹ از خدمت منفک شده، در جریان تحقیقات، صریحاً اتهام جاسوسی برای سازمان سیا را در قبال دریافت پول پذیرفته و اسناد و مدارک و تجهیزات جاسوسی نیز از منزل وی کشف و ضبط شده است.

پرونده نامبرده پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای نظامی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال و دادگاه نظامی یک تهران پس از برگزاری جلسات متعدد، بر اساس اسناد، مدارک و شواهد موجود همچنین اعترافات متهم، وی را مجرم شناخته و به مجازات اعدام محکوم می‌نماید. حکم صادره به تأیید دیوان عالی کشور رسیده و پس از طی تشریفات قانونی، حکم اعدام این عنصر خائن در محل زندان رجایی شهر به مرحله اجرا گذاشته شد. این پرونده با رعایت کامل موازین قانونی و کلیه حقوق دفاعی در مرحله تحقیق، صدور و اجرای حکم رسیدگی شده و وکیل مدافع متهم در کلیه مراحل دادرسی در دادسرا و دادگاه حضور داشته است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، همسر سابق نامبرده نیز به جرم مشارکت در جاسوسی به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم که رأی صادره به تأیید دیوان عالی کشور رسیده و در حال تحمل کیفر است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه استان با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح را اعلام می‌کنند.  

حجت الاسلام علیرضا قربانی افزود:این مراسم راهپیمایی روز جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز جمعه در شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود.  

رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه در عملیات وعده صادق برخی اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی را مورد حملات پهپادی و موشکی قرار داد.

دیگر خبرها

  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی