Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:48:30 GMT

رادو: فردا به تهران می‌آیم تا مذاکره کنیم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۲۱۱۸

رادو: فردا به تهران می‌آیم تا مذاکره کنیم

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم پرسپولیس می گوید فردا به تهران می‌آید تا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت وضعیت سخت و بحرانی را تجربه می‌کنند. آن ها که امیدوار بودند پس از برانکو ایوانکوویچ، گل محمدی را به همراه مربیان کروات روی نیمکت خود بنشانند، حالا با حضور یحیی در تمرین پدیده و منتفی شدن حضور او در تیمشان مواجه شده اند و به همین خاطر در بلاتکلیفی محض به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز وضعیت خوبی ندارند. مذاکرات با بشار رسن فعلا به نتیجه ای نرسیده، بودیمیر در آستانه شکایت به فیفا قرار دارد و آینده رادوشوویچ نیز نامعلوم است. دروازه بان کروات تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه، به سوالاتی درباره آینده خود پاسخ داد و همچنین درباره برانکو اظهار نظر کرد.

 

* رادو الان کجا هستی؟ هیچ خبری از تو نیست!

من در کشورم مشغول استراحت هستم. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی نتوانستم با خانواده باشم، حالا در حال تفریح و خوشگذرانی هستیم، در زاگرب واقعا خوش می گذرد! همین الان در فرودگاه هستیم و منتظر پرواز به استانبول، از آنجا هم به تهران.

 

* اما حتما می‌دانی که باشگاه پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد.

بله در جریان کامل اتفاقات هستم و اخبار را پیگیری می‌کنم. شنیدم که برانکو رفت و حالا باشگاه می خواهد مربی جدید را انتخاب کند.

 

* درباره برانکو صحبت کن، 3 سال خوب را با او داشتی.

برانکو نقش تعیین کننده ای در فوتبال من داشت و کارهای بزرگی را برایم انجام داد. او بزرگترین مربی من تا حالا بوده و شخصیت بسیار بزرگ و والایی هم داشت. من بسیار ناراحتم که برانکو پرسپولیس را ترک کرد اما برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در ادامه راه عناوین زیادی را کسب کند.

 

* وضعیت خودت به چه شکلی است؟

اگر بخواهم آخرین چیزی که می دانم را بگویم این است که فردا با خانواده به تهران خواهیم آمد تا با باشگاه مذاکره کنیم. ما باید به یک راهکار مالی برسیم چون مشکل دیگری وجود ندارد، همه چیز خوب است و فقط امیدوارم مسائل مالی هم حل شوند، البته خودتان و هواداران می دانید که من هیچ وقت درخواست عجیب نداشته ام.

 

* گفتی درخواست عجیب نداشتی، پس خواسته ات چیست؟

من فقط می خواهم خانواده ام راحت باشند، می خواهم باشگاه به من احترام بگذارد تا من هم متقابلا به خانواده ام احترام بگذارم، این خیلی مهم است. می دانم که وضعیت مالی باشگاه خوب نیست اما به هر حال مذاکره خواهیم کرد.

 

* به هر حال در پرسپولیس خواهی ماند؟

همه چیز فردا مشخص می‌شود، ما با رئیس باشگاه آقای عرب صحبت خواهیم کرد و من آماده هستم که در پرسپولیس بمانم. من یک فصل دیگر هم قرارداد دارم اما به هر حال توافق‌ها باید انجام شوند، نگاهم به مذاکرات مثبت هستند و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. اگر باشگاه من را بخواهد بالاخره یک راهی پیدا می‌شود.

 

* آیا مطالبات فصل گذشته را دریافت کردی؟ می توانی یک عدد بدهی؟

خیر دریافت نکردم اما حرفه ای نیست که وارد این جزئیات شویم. من فردا به تهران می آیم و مذاکره می کنم و آن وقت همه چیز مشخص می شود.

 

* شاید بیرانوند جدا شود و تو گلر اول شوی، به این فکر کرده ای؟

باور کنید اصلا به این چیزها فکر نکردم. من با هواداران پرسپولیس خوشحال هستم و روی نیمکت و در تمرین هم تمام تلاشم را می کنم. به هر حال این مربی است که تصمیم میگیرد چه کسی بازی کند.

 

 

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی

کاروان تیم ملی ایران ساعاتی پیش به تهران رسید

طرفداری | کاروان تیم ملی بعد از برد مقابل ترکمنستان به ایران بازگشت.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی پیش وارد تهران شد. ملی پوشان فوتبال کشورمان بعد از بازی با ترکمنستان صبح امروز عشق اباد را ترک کرده و به تهران بازگشتند.

قرار است ملی پوشان از فردا در تمرینات تیم های باشگاهی خود شرکت کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ژاوی: از تلاش‌های باشگاه ممنونم اما می‌روم
  • توخل: سوال پرسیدن در مورد جانشینم احمقانه است
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس