Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:44:20 GMT

مخالفت حمیداوی با پرسپولیسی‌ شدن گل‌محمدی +عکس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۲۶۸۶

مخالفت حمیداوی با پرسپولیسی‌ شدن گل‌محمدی +عکس

رایزنی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مالک پدیده شهر خودرو برای جلب رضایت او برای حضور گل‌محمدی در پرسپولیس با پاسخ قاطع حمیداوی روبه‌رو شد.

به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی مالک پدیده شهر خودرو امروز میزبان ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود. عرب برای گرفتن رضایت حمیداوی به دیدار مالک پدیده شهر خودرو رفت و از او خواست تا با حضور گل‌محمدی در پرسپولیس موافقت شود اما مالک باشگاه پدیده شهرخودرو به صورت کاملاً قاطع اعلام کرد که به هیچ عنوان اجازه حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شاگردان گل‌محمدی میثاق‌نامه امضا کردند +عکس

در این جلسه عرب با توجه به وضعیت حاد تیم پرسپولیس از حمیداوی خواست تا از مواضع خود کوتاه آمده و اجازه دهد که گل‌محمدی به پرسپولیس بپیوندد اما حمیداوی اعلام کرد که برنامه‌های این باشگاه تا دو سال آینده با تفکرات گل‌محمدی آماده شده و به همین خاطر به صورت قاطعانه با حضور گل‌محمدی در پرسپولیس و جدایی او از این باشگاه مشهدی مخالفت می‌کند.

در این جلسه چند ساعته صحبت‌های دیگری هم از سوی طرفین انجام شد اما در نهایت گل‌محمدی در پدیده شهر خودرو ماندنی شد تا فصل آینده هم هدایت این تیم را برعهده بگیرد. در این بین حمیداوی توانست به وعده خود برای حفظ گل‌محمدی عمل کند و حالا این تیم مشهدی با سرمربی فصل گذشته، خود را آماده حضور در ۳ جام خواهد کرد. از طرف دیگر کار پرسپولیسی‌ها برای انتخاب جانشین برانکو سخت‌تر شده و به نظر می‌رسد گزینه مدیران این باشگاه برای هدایت پرسپولیس مربی خارجی خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال ایرج عرب پرسپولیس فرهاد حمیداوی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی امسال سراغ دو ستاره شاخص تیم ملی ازبکستان رفتند و اتفاقا با حضور آنها بازی‌های این دو تیم از جذابیت بالاتری برخوردار شد.

بنابر روایت ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف پیش از فیفادی در ترکیب استقلال جا افتاد و اوستون ارونوف جوان نیز خیلی زود به عنوان یک وینگر خلاق، سرعتی و تاثیرگذار خود را به هواداران پرسپولیس معرفی کرد.

این دو بازیکن که در این فیفادی نیز در تیم ملی ازبکستان حضور داشتند، پس از درخشش برای کشورشان روز یکشنبه به تهران برمی‌گردند تا به تمرینات سال جدید تیم‌های ایرانی خود اضافه شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889014

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین