Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:17:13 GMT

نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی در گرگان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۰۶۰

نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی در گرگان گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر عصر شنبه نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گشایش یافت.

صابر مناجاتی، رییس هئیت مدیره انجمن عکاسان گلستان در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایشگاه برای دومین بار در سطح استان و با همکاری امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوعات این نمایشگاه شامل طلاق، خشونت، کودکان کار، حاشیه نشینی، تکدی گری و فضای مجازی است.

مناجاتی با اینکه تعداد ۲۰ اثر از ۱۳ عکاس استان به این نمایشگاه رسیده است، گفت: آثار براساس اعلام فراخوان جمع آوری و سپس توسط کارشناسان انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد داوری شد.

گفتنی است که این نمایشگاه از تاریخ یکم تا ششم تیرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر و از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 4648058

منبع: مهر

کلیدواژه: نمايشگاه عكس آسیبهای اجتماعی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس هیأت‌مدیره مجتمع مادر گفت: این شهربازی با نام "سرزمین شادی مادر" با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و بازی‌های متنوع و جذاب با هدف به ارمغان آوردن ساعات خوش برای گردشگران و مردم عزیز ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

علی مربوطی بیان کرد: در سرزمین شادی مادر بیش از ۳۰۰ نفر می‌توانند از ۷۰ مدل وسیله بازی از جمله پیست ماشین کوبنده، بولینگ، بیلیارد، کشتی پرنده، قطار کودک، ترن هوایی، VR zone و شهر مشاغل کودکان و... استفاده کنند.

رئیس هیأت‌مدیره مجتمع مادر در ادامه با بیان این‌که سرزمین شادی مادر، با تکنولوژی روز ساخته شده و کلیه اصول ایمنی، مراقبتی و آموزشی در آن درنظر گرفته شده است افزود: این واحد سرگرمی و اقامتی هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فعال است.

او میزان اشتغالزایی در این شهربازی را قریب بر ۷۰ نفر به صورت مستقیم برشمرد و افزود: در حال حاضر ۸۰۰ نفر در مجموعه مادر مشغول به کار هستند که با راه‌اندازی کامل فاز دوم این مجموعه نیز ۵۰۰ فرصت شغلی دیگر ایجاد خواهد شد.

مربوطی در خاتمه یادآور شد: فاز دوم مرکز تعطیلات، سرگرمی و اقامتی مادر شامل بازار طلا و موبایل، فودکورت، رستوران ایرانی و بین‌الملل، هتل لوکس و پنج سالن سینما است که بزودی افتتاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • حمایت قاطع بانوان گرگانی از مردم فلسطین
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟