Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از توقیف محموله 20 هزار لیتری سوخت قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در شهرستان نور خبر داد.به گزارش بلاغ،سید جعفر ساداتی  گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نور در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون ولوو سفید 10 چرخ حامل سوخت قاچاق در یکی از محورهای کوهستانی آن شهرستان، سریعاً وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تقویت گشت‌های انتظامی و تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، کامیون حامل سوخت قاچاق را در حالی که در تاریکی شب به صورت چراغ خاموش در حال تردد در کمربندی غربی نور بوده، شناسایی کنند.

 

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، اظهار کرد: با اقدامات فنی و پلیسی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از خودرو بیش از 20 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

این مسؤول با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودرو اهل و ساکن تهران، افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این افراد فاقد هرگونه مجوز حمل سوخت بوده و با استفاده از دو پلمب جعلی در قسمت ورودی و خروجی تانکر و دو فقره بارنامه جعلی در حال قاچاق سوخت بودند که این محموله توقیف شد.

ساداتی از شناسایی و دستگیری مالک خودرو و سوخت قاچاق اهل و ساکن شهرستان چالوس خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان سوخت قاچاق 500 میلیون ریال برآورد شده که پس از تشکیل پرونده به انبار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان چالوس تحویل شد.

ساداتی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودروي قاچاق در ساري

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمد پور اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مقابله با خودروهاي پلاك مخدوش و قاچاق و در پي کسب خبري مبني بر تردد يک خودرويbmw قاچاق در شهرستان ساري، بررسي موضوع در دستور كار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان،پس از هماهنگي هاي قضائي، خودروي موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانوني بوده حين تردد در سطح شهر ساري متوقف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بيان اين که کارشناسان ارزش خودروي مورد نظر را بالغ بر 50 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين ارتبتط مالک اين خودرو نيز پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدرداني از تشريک مساعي مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادي را يکي از برنامه هاي اولويت دار پليس امنيت اقتصادي استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداري هر گونه كالاي قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم