Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:35:54 GMT

3 شرط بارسلونا برای خرید دوباره نیمار

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۱۸۳

3 شرط بارسلونا برای خرید دوباره نیمار

نیمار برای بازگشت به بارسلونا مسیر آسانی را پیش رو نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا قصد دارد بعد از 2 سال دوباره نیمار را در تابستان امسال جذب کند و در این مسیر 3 شرط پیش روی ستاره برزیلی و 27 ساله قرار داده است.

 

اولین شرط بارسلونا این است که نیمار دستمزد سالانه خود را کاهش داده و از 30 میلیون یوروی فعلی صرف نظر کند تا آبی اناری ها با مبلغ کمتری قادر به جذب وی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دومین شرط، پس گرفتن شکایت نیمار از بارسلونا در دادگاه است. ستاره برزیلی در سال 2017 به دلیل عدم مبادرت بارسا به پرداخت پاداش وفاداری 26 میلیون یورویی وی، از باشگاه سابق خود شکایت کرد و حالا برای بازگشت به نوکمپ باید از این رقم نیز بگذرد.

 

اما سومین شرط؛ بارسلونا خواستار آن است که نیمار به روشنی بیان کند که می خواهد به نوکمپ بازگردد و اعتراف کند که دو سال پیش اشتباه کرده به پاری سن ژرمن رفته است که به نظر می رسد نیمار حاضر است که تمام سه مورد از این شروط را برآورده کند.

 

اما مشکل دیگر تقاضای بالای مالی باشگاه فرانسوی است. پاری سن ژرمن قصد ندارد نیمار را زیر 300 میلیون یورو به فروش برساند اما بارسا علاقمند است با وارد کردن بازیکنانی چون عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو یا ایوان راکیتیچ به معامله، مبلغ نقد پرداختی خود به طرف فرانسوی را کاهش دهد.

نیمار نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

توهم بارسلونا نابود شد، پاری سن ژرمن و انریکه کاری با بارسلونا کردند که آنها هرگز فراموش نمی کنند. خبر بدتر برای بلوگرانا؟ ام باپه در راه است!

دانلود (107.9MB)

دیگر خبرها