Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین خبر از اوضاع مصدومیت سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم تیم ملی، اظهار کرد: از روز ۵ شنبه و فردای روزی که این اتفاق برای مرادی رخ داد، او ۲ نوبت به پزشک مراجعه کرد. خوشبختانه شرایط او بغرنج نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با فیزیو تراپی و تشخیص دکتر، بتواند از ۲ یا ۳ هفته دیگر تمریناتش را آغاز کند.

مربی تیم ملی درپاسخ به این سوال که مرادی به بازی‌های جهانی می‌رسد یا نه، گفت: بله مرادی پس از بازگشت به تمریناتش می‌تواند خود را برای بازی‌ها جهانی آماده کند.

لازم به ذکر است که سهراب مرادی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو، در جریان تمرین روز چهارشنبه تیم ملی، در حین مهار وزنه‌ی ۲۰۰ کیلویی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد.  

بیشتر بخوانید: 

واکنش خسروی به دخالت یکی از معاونان وزیر ورزش در انتخابات وزنه برداری

نوروزی: مصدومیت مرادی فقط از ناحیه کتف بوده است/ او به زودی می‌تواند به تمرینات برگردد

علت مصدومیت مرادی چه بود؟

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی وزنه برداری درباره مصدومیت سهراب مرادی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود