Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@13:14:27 GMT

رقابت‌های بین‌المللی شنا؛ انصاری به نقره رسید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۵۸۶

رقابت‌های بین‌المللی شنا؛ انصاری به نقره رسید

در روز دوم مسابقات بین‌المللی کرواسی مهدی انصاری مدال نقره 100 متر پروانه را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مسابقات open کشور کرواسی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای دومین مرحله کسب ورودی المپیک 2020 ژاپن و مسابقات قهرمانی جهان 2019 کره جنوبی از امروز (جمعه) در شهر زاگرب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم این مسابقات مهدی انصاری و علیرضا یاوری در 100 متر پروانه و مهدی انصاری و بنیامین قره‌حسنلو در ماده 50 متر آزاد به آب زدند.

 

ابتدا در 100 متر پروانه مهدی انصاری با ثبت زمان 55.11 در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره این ماده را بر گردن اویخت. علیرضا یاوری نیز با ثبت زمان 55.56 چهارم شد و به کار خود پایان داد. در ادامه بنیامین قره‌حسنلو در مرحله فینال 50 متر آزاد با ثبت زمان 23.20 چهارم شد و به کار خود پایان داد. انصاری نیز به صلاح‌دید کادر فنی از حضور در فینال انصراف داد.

 

فردا (یکشنبه) در روز سوم این مسابقات بنیامین قره‌حسنلو و علیرضا یاوری در ماده 100 متر آزاد با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو و علیرضا یاوری، سه شناگر اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند. ملی‌پوشان ایران دوشنبه (سوم تیر 1398) به تهران باز خواهند گشت.

شنا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر علیزاده، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، در دیدار فینال مقابل نورسلطان تورسینوف، کشتی‌گیر کهنه‌کار قزاق و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا، روی تشک رفت و در پایان با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 844719 منبع: ایسنا برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو