Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@23:11:12 GMT

راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۷۴۰

راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در دیدار با آیت الله ری شهری تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: شهرستان ری دارای جایگاه ویژه‌ای از نظر امنیت و وسعت در منطقه جنوب تهران است که این امر توجه ویژه و مضاعف ما را در این بخش به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: فرماندهی شهرستان ری باید از نظر وسعت و جایگاه فراتر از سرکلانتری باشد تا خدمات تأثیرگذار و قابل توجهی را به مردم منطقه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ افزود: این ستاد باید از سرکلانتری یازده گانه تهران قوی‌تر دیده شود زیرا این مرکز در جنوب پایتخت بخش وسیعی را تحت پوشش خود دارد.

وی ادامه داد: به رغم مخالفت‌های موجود با پیگیری‌های مستمر، استقرار ستاد فرماندهی انتظامی به تصویب ناجا رسید و کارهای آن در حال انجام است.

سردار رحیمی گفت: شهرستان ری با وجود اینکه پس از تهران، بزرگترین و مهمترین شهرستان استان محسوب می‌شود، اما نیروی انتظامی سال‌های متمادی در قالب سرکلانتری در این منطقه حضور داشته و در حد توان و عده و عده خود پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان بوده و مردم انتظار دارند تا با ارتقای ساختار نیروی انتظامی، خدمات رسانی به نحو بهتر و شایسته‌تری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ساختار و سازمان این ستاد در حال انجام است، تصریح کرد: ساختار این فرماندهی انتظامی مستقل و تحت نظر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهرستان ری فاقد پلیس های تخصصی و از جمله پلیس فتا است و در این شهر پایگاه های مبارزه با مواد مخدر،آگاهی،راهور و پیشگیری فعال بوده که با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری این پایگاه ها به پلیس های تخصصی تبدیل خواهند شد و بطور حتم بازدهی بهتر و مطلوب تری را در حوزه امنیت و آرامش برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری هر یک از پایگاه های آگاهی، کلانتری، مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا به پلیس تخصصی ارتقاء خواهند یافت که این تبدیل وضعیت به نفع مردم منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: چند کلانتری و پاسگاه هم به جنوب تهران از جمله محلات شهید بهشتی، علائین و شهرک صنعتی شمس آباد اضافه خواهد شد که زیر مجموعه ستاد فرمانده انتظامی تهران بزرگ قرار می گیرند.

گفتنی است در این جلسه در خصوص پیشرفت ها و اقدامات صورت گرفته بحث و تبادل نظر صورت گرفته و در پایان از محل استقرار این فرماندهی بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

20 / 20 راه اندازی فرماندهی انتظامی راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیدار با آیت الله ری شهری تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: راه اندازی فرماندهی انتظامی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده