Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@19:23:00 GMT

سرنگونی پهپادی دیگر از تروریست ها

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۷۷۰

تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد امروز (شنبه) ارتش این کشور موفق شد پهپادی را که متعلق به تروریست‌ها بود در نزدیکی پایگاه نظامی شهر حماه سرنگون کند.

هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص اینکه پهپاد سرنگون‌شده مجهز به تسلیحات نظامی بوده یا خیر، در دسترس نیست. تروریست‌های جبهه النصره پهپاد‌هایی می‌سازند که قادر به حمل مواد منفجره و عناصر شلیک شونده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعات اولیه امروز، طرف روسی کمیسیون روسیه-ترکیه که برای نظارت بر اجرای آتش‌بس سوریه تشکیل شده اعلام کرد ۱۲ مورد تخلف از آتش‌بس را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است. ترکیه نیز از ۱۰ مورد نقض آتش‌بس در این مدت زمان خبر داد.

تعداد مناطقی که توافق آتش‌بس را در سوریه امضاء کرده‌اند در مجموع ۲۵۱۸ منطقه است و تعداد تشکل‌های مسلح که متعهد به رعایت آتش‌بس شده‌اند ۲۳۴ مورد است.

ماه گذشته، تروریست‌ها تعداد حملات به استان‌های حماه، حلب و لاذقیه را افزایش دادند. آن‌ها همچنین تلاش کردند مقر‌های ارتش سوریه در این مناطق را مورد تهاجم قرار دهند. در مقابل نیرو‌های سوریه انبارها، مقرهای توپخانه‌ای و دیده‌بانی این تروریست‌ها را هدف قرار دادند.

سوریه از سال ۲۰۱۱ درگیر مبارزه با گروه‌های تروریستی و معارضان مسلح سوری بوده است. نیرو‌های ارتش سوریه با همکاری روسیه و ایران موفق شده‌اند کنترل بسیاری از مناطق تحت سلطه تروریست‌ها را بازپس بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه ترکیه ارتش سوریه روسیه ایران ارتش سوریه ایران ترکیه روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه

منابع خبری سوریه از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال استان «الحسکه» خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یکشنبه شب اطراف یک پایگاه آمریکایی در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال استان الحسکه (شمال سوریه) هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

منابع خبری سوریه گزارش دادند در اثر این حمله پهپادی، صدای وقوع سه انفجار در اطراف این پایگاه آمریکایی شنیده شده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله پهپادی را بر عهده نگرفته است، اما گروه مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های اخیر در راستای همبستگی با غزه، بارها پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه