Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@17:45:11 GMT

محل مناسب نصب آینه در دکوراسیون

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۸۰۰

محل مناسب نصب آینه در دکوراسیون

آینه کاربرد زیادی در دکوراسیون منزل دارد طوری که اصلا خانه‌ای وجود ندارد که بدون آینه باشد، زیرا آینه علاوه بر اینکه خودتان را در آن مشاهده میکنید میتواند باعث بزرگتر دیده شدن فضا شود، استفاده از آینه در هر بخش از خانه میتواند کاربرد داشته باشد، اما نصب آن در برخی قسمت‌های خانه بسیار پرکاربرد است که در ادامه به شما معرفی میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




- اتاق خواب صد در صد به آینه نیاز دارد میتوانید از آینه قدی استفاده کنید که کاربردی‌تر است، اگر جایی برای آینه قدی ندارید میتوانید به آینه میز آرایش اکتفا کنید. بهتر است آینه روبروی تخت خواب و یا روبروی درب باشد.

- یکی از بخش‌های منزل که حتما به آینه نیاز دارد حمام و دستشویی است، در حمام بهتر است آینه بالای وان نصب شود، زیرا اینطوری حمام بزرگتر به نظر میرسد در دستشویی هم که معمولا آینه بالای روشویی نصب میشود.



-، اما پرکاربردترین آینه را میتوان آینه‌ای دانست که نزدیک درب ورودی نصب میشود، زیرا قبل از خروج از منزل ظاهرتان را بررسی میکنید و بعد از ورود به منزل اولین کاری که میکنید این است که ظاهرتان را چک میکنید که بهتر است اینه قدی استفاده کنید.

- پذیرایی نیز یکی دیگر از قسمت‌های منزل است که به آینه نیاز دارد، آینه در پذیرایی فقط جنبه تزیینی دارد و اگر فضای منزل تان کوچک باشد میتواند باعث بزرگتر دیده شدن آن شود. آینه‌ای که برای پذیرایی انتخاب میکنید باید قاب بسیار شیکی داشته باشد.



- بچه‌ها خیلی دوست دارند خودشان را در آینه نگاه کنند و موهایشان را درست کنند پس در اتاق بچه‌ها حتما آینه به کار ببرید و برای آن از قاب‌های فانتزی استفاده کنید.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد

حسین یعقوبی  اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد. 

پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

منبع: ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • ببینید | عجیب‌ترین خبر روز؛ لحظه کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • فیلم/ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • مزایده