Web Analytics Made Easy - Statcounter



در روز دوم مسابقات بین‌المللی کرواسی مهدی انصاری مدال نقره ۱۰۰ متر پروانه را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مسابقات open کشور کرواسی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای دومین مرحله کسب ورودی المپیک 2020 ژاپن و مسابقات قهرمانی جهان 2019 کره جنوبی از امروز (جمعه) در شهر زاگرب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم این مسابقات مهدی انصاری و علیرضا یاوری در 100 متر پروانه و مهدی انصاری و بنیامین قره‌حسنلو در ماده 50 متر آزاد به آب زدند.

ابتدا در ماده 100 متر پروانه مهدی انصاری با ثبت زمان 55.11 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره این ماده را بر گردن آویخت. علیرضا یاوری نیز با ثبت زمان 55.56 ثانیه چهارم شد. در ادامه بنیامین قره‌حسنلو در مرحله فینال 50 متر آزاد با ثبت زمان 23.20 ثانیه چهارم شد و به کار خود پایان داد. انصاری نیز به صلاح‌دید کادر فنی از حضور در فینال انصراف داد.

فردا (یکشنبه) در روز سوم این مسابقات بنیامین قره‌حسنلو و علیرضا یاوری در ماده 100 متر آزاد با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو و علیرضا یاوری، سه شناگر اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند. ملی‌پوشان ایران دوشنبه (سوم تیر 1398) به تهران باز خواهند گشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران

 تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو 2024 از صبح امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت) با حضور بیش از 300 ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان ایران بموفق به کسب  6 طلا، یک نقره و 3 برنز شدند. 

در رقابت‌های امروز؛ مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن 65- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن 75- کیلوگرم، معین تقوی در وزن 90 کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند. شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی و هلیا اسدیان به ترتیب در فرم‌های چانگ‌چوان و نان‌چوان دو مدال برنز در تالو به دست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت از دور مسابقات کنار رفت.محمدرضا ریگی در وزن 85- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو، حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه 6 اردیبهشت‌) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر 6 نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان طلایی شد روز طلایی ووشوی ایران در قهرمانی آسیا

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم