Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و فرماندار اسلام آبادغرب، راه دسترسی یک‌کیلومتر و ۱۱۱ متری جاده آسفالت اهالی مسکن مهر اسلام آبادغرب به شهر به بهره‌برداری رسید.

این جاده با عرض متغییر ۲۲ الی ۲۴ متر و با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، دارای ۴ خط (۲ باند رفت و ۲ باند برگشت) است، احداث پیاده‌رو با عرض ۲ متر از مشخصات کلی این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مسکن مهر اسلام‌آباد غرب در اثر زلزله برخی از بلوک‌ها دچار آسیب جدی شد متاسفانه وزارت راه و شهرسازی به موقع عمل نکرد.

مهرداد سالاری افزود: در بازدید امروز کار واحد‌ها پیشرفت داشته، ولی برای مدتی که از زلزله گذشته و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند جای اعتراض و گله بود که بنده قطعا موارد را در این زمینه می‌پذیرم و با وزیر راه و شهرسازی مجدد مذاکره خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ایراد‌های فنی جزیی هم وجود داشت که تیم اجرایی راه و شهرسازی وعده دادند که این موارد عملیاتی و اصلاح شود، تیم‌ها به صورت شبانه‌روزی و سه شیفتی کار کنند و شرایط فعلی را اصلا نمی‌پذیریم.

این مسؤول با بیان اینکه طی جلسات مختلف توسط شورای فنی استان موارد ساخت و ساز رصد خواهد شد، عنوان کرد: امروز علی‌رغم ساختمان‌ها که سبب ناراحتی ما شد، اما در کنار آن راه دسترسی مفیدی برای اهالی به بهره‌برداری رسید.

سالاری تاکید کرد: امیدواریم قبل از مهرماه این واحد‌های آسیب‌دیده به مردم تحویل داده شود، راه و شهرسازی برای ۸۰ واحد ابتدایی وعده داده شده اقدام و در طول مدت ۱۵ روز تحویل و باقی واحد‌ها به ترتیب زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان تحویل داده شود .

 

 

انتهای پیام/د

راه دسترسی یک‌کیلومتر و ۱۱۱ متری جاده آسفالت اهالی مسکن مهر اسلام آبادغرب به شهر به بهره‌برداری رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد

تین نیوز

مراسم معارفه مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری هرمزگان و مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، محمد علی زهره ای در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان اظهار کرد: تا دوماه آینده ۱۰ هزار مسکن به مردم در استان هرمزگان تحویل داده می شود.

زهره ای افزود: استان هرمزگان از استان های برتر در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان ۱۰ هزار قطعه زمین به مردم در شهرستان های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

آیت الله محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به آیات قرآن گفت: براساس آیات و روایات، مبارک بودن وجود افراد به معنای سودمندی است.

ابراهیمی ادامه داد: محبوب ترین انسان ها نزد خدا افرادی هستند که برای مردم خدمت بهتری ارائه دهد و خدمت گزاری به بندگان خدا آن هم در جامعه اسلامی افتخار بزرگی است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کلمات قصار امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: خدمت به مردم کار با ارزشی است و ارزش و قیمت انسان به این است که کارهای خوب را به خوبی انجام دهد.

محمد مرودی معاون عمرانی استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: در دو سال گذشته شاهد تلاش های شبانه روزی در حوزه راه و شهرسازی بودیم و اتفاقات خوبی رقم خورد.

مرودی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در استان های برتر حوزه ساخت مسکن و تلاش مسئولان در این حوزه عنوان کرد: در حوزه مسکن تکلیف ما ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی بود که تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد تحویل داده شده و مراحل ساخت مابقی آن ها هم کلید خورده و بخش هایی از آن در مرحله نازک کاری قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان با اشاره به توانایی های مسئول جدید خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید هم از چهره های فنی و تخصصی است و سابقه فرمانداری به نگاه و عملکرد تخصصی او کمک کرده است.

عباس کمالی مدیرکل پیشین نیزدراین مراسم از زحمات همکاران خود در دوره خدمت قدردانی کرد و گفت: در دو سالی که توفیق حضور داشتم سعی کردم تکمیل زیرساخت های استان را به پیش ببرم.

کمالی افزود: در راس هرم فعالیت ها، اجرایی شدن تعهد دولت برای تحقق وعده نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار گرفت و ۶۶ هزار واحد مسکن سهم استان هرمزگان تمام آن اجرایی شد.

وی ادامه داد: تامین زمین برای ساخت ۸۰ هزار واحد مسکونی، واگذاری زمین برای احداث و صدور پروانه ۳۷ هزار واحد انجام شد و تاکنون بالغ بر ۲۵ هزار واحد فونداسیون در بخش خود مالک، بافت فرسوده و حمایتی نهضت ملی به اتمام رسیده است.

عباس کمالی گفت: با تلاش مستمر و کسب مجوزهای قانونی در شهرستان های استان به میزان ۳۶ هزارهکتار جهت ساخت مسکن زمین تامین شد و بحث کمبود زمین در استان حل و فصل شد.

مجید سلحشور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه نهضت ملی مسکن گفت: مردم به نهضت ملی اعتماد دارند، سهمیه استان ۶۶ هزار واحد است اما بیش از ۱۷۴ هزار نفر ثبت نام کرده اند که نشان دهنده نیاز مردم از یک سو و اعتماد آن ها از سوی دیگر است.

وی ادامه داد: مردم باور دارند که دولت می تواند مشکلات حوزه مسکن را به حداقل برساند، بیشتر از ۸۸ درصد افرادی که افتتاح حساب داشته اند آورده اولیه را تامین کرده اند و باید تلاش کنیم تا به اعتماد ارزشمند مردم پاسخ دهیم.

مجید سلحشور، هرمزگان را دارای نقش برجسته ای دانست و عنوان کرد: در حوزه های مختلف زیرساختی و آمایش سرزمینی به توجه ویژه نیاز داریم، ۴۵.۵ درصد جمعیت ما روستایی است و باید به مسکن در این حوزه توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: ایجاد نگاه جدید در حوزه آمایش سرزمینی و پهنه بندی های جدید ضرورت دارد، در همین راستا ایجاد شهرهای جدید در استان طراحی شده است.

در پایان مراسم مجید سلحشور به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی معرفی و از زحمات عباس کمالی قدردانی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است