Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹، خبرنگاران اعزامی به اردبیل پس از پایان فعالیت حرفه‌ای خود در حال استراحت بودند که با توهین تعدادی از افراد حاضر در سالن اردبیل مواجه شدند.

ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از افراد مذکور با صدایی بلند و رسا الفاظ رکیکی را علیه خبرنگاران (خانم) به زبان آورد و به این فحاشی خود تا جایی ادامه داد که تعدادی دیگری از خبرنگاران به سمت آن‌ها رفتند تا دلیل بی احترامی او را جویا شوند اما او همچنان از روی سکوها به فحاشی خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام فرد مذکور با واکنش سایر افراد و خبرنگاران حاضر در سالن از جمله مسئول روابط عمومی فدراسیون به ضرب و شتم کشیده شد و مأموران مسئولیت تامین نظم که برای جدا کردن به میان آمده بودند، با برخورد خشونت‌آمیز آنها را با ضربات محکم از روی سکوها به پایین هل دادند.

در این میان پای یکی از عکاسان و بدن یکی از خبرنگارهای اعزامی نیز بر اثر هل دادن مأموران و زد و خورد افراد مذکور آسیب دید.

در حالی که برخی از خبرنگاران در حال فیلمبرداری از این اتفاق بودند، نیروهای حاضر در سالن رضازاده اردبیل با خشونت گوشی‌های همراه را گرفته و فیلم‌های ضبط شده را پاک کردند.

64231

کد خبر 1272699

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نزاع خیابانی والیبال لیگ ملتهای والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • ورود یگان ویژه به کویر!