Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگیری کلاهبرداران فروش سکه های تقلبی در بجنورد و کشته شدن راکب موتورسیکلت بر اثر واژگونی در اسفراین از جمله مهم ترین اخبار امروز انتظامی خراسان شمالی است.

به گزارش مهر، جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیر دو متهم که اقدام به فروش ربع سکه های بهار آزادی تقلبی به تعدادی از طلافروشان سطح شهر کرده بودند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین بدری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به طلافروشی های سطح شهر اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با قدرت در دستور کار قرار گرفت.

بدری با اشاره به اینکه ماموران ابتدا برای بررسی موضوع به محل طلافروشی هایی که مورد کلاهبرداری به این روش قرار گرفته بودند اعزام شدند، افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از این طلافروشی ها به هنگام خرید سکه اقدام به دریافت شماره تلفن از متهمان کرده که همین اقدام طلافروش به عنوان یک سرنخ در اختیار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به دنبال رد زنی های انجام شده و رصد لحظه به لحظه شماره تلفن متهمان، در نهایت محل تردد این افراد در میدان مرکزی شهر بجنورد مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خوشبختانه با اقدام به موقع و غافلگیرانه ماموران دو متهم که به صورت مستمر اقدام به فروش ربع سکه های تقلبی به طلافروشی های سطح شهر بجنورد می کردند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، بیان کرد: در بازرسی از این افراد تعداد ۹ عدد سکه تقلبی بهارآزادی کشف و ضبط شد.

بدری با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از طلافروشی های سطح استان خواست تا گول این افراد را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور