Web Analytics Made Easy - Statcounter

«استاندار: برای کار کردن وقت کم می آورم»، « اقدام انقلابی شورا»، «بررسی ۷۰ هزار پرونده در محاکم قضائی استان» و «فعالیت های عمرانی سپاه در راستای امنیت پایدار مرزها» از جمله عناوین روزنامه‌های یک شنبه (۲ تیر) خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، صفحه نخست روزنامه های امروز (یکشنبه ۲ تیر ۹۸) در خراسان جنوبی به شرح زیر است؛

 

آوای خراسان جنوبی: استاندار: برای کار کردن وقت کم می آورم

 

امروز خراسان جنوبی: اقدام انقلابی شورا

 

زعفران: بررسی ۷۰ هزار پرونده در محاکم قضائی استان

 

مهرمشرق: فعالیت های عمرانی سپاه در راستای امنیت پایدار مرزها

 

 

 

 

پایان پیام/70.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت اوقات فراغت خبرگزاری شبستان استان بوشهر بیرجند شیراز نماز جمعه مجلس خطبه نماز جمعه روزنامه زعفران صفحه نخست روزنامه های خراسان جنوبی روزنامه های خراسان جنوبی روزنامه امروز خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی

عیسی بزرگ زاده سخنگوی صنعت آب گفت: کشور ما به گونه‌ای است که علیرغم بارش‌هایی که رخ داده نسبت به شرایط عادی همچنان کمبود بارش داریم. در شرایط فعالی ۱۹۱ میلی متر متوسط بارش کشور است و این در حالی است که میزان بارش‌ها در متوسط بلندمدت ۵۵ ساله باید ۲۱۲ میلیمتر باشد؛ به عبارت دیگر از شرایط عادی بارندگی ۱۰ درصد عقب هستیم.

او افزود: البته نسبت به سال گذشته که در همین زمان ۱۸۱ میلی متر بارندگی ثبت شده بود، ۵ درصد افزایش بارش داشته ایم. برخی استان‌ها مانند فارس، بوشهر، خراسان رضوی، تهران، قزوین و چهارمحال و بختیاری مقادیر بارش کم بوده و نسبت به شرایط عادی کمبود بارش داشته ایم.

بزرگ زاده در خصوص شرایط بارشی کشور نسبت به سال گذشته گفت: با ۳۹ درصد کاهش بارندگی در استان بوشهر بیشترین کمبود بارندگی را داریم و در رتبه‌های بعدی استان‌های فارس و خراسان رضوی به ترتیب با ۳۲ و ۳۰ درصد کاهش بارندگی نسبت به سال گذشته قرار دارند. از طرفی در سیستان و بلوچستان ۶۳ درصد جلوتر از میانگین بلندمدت هستیم و در آذربایجان شرقی و غربی هم ۱۰ درصد رشد بارندگی‌ها را شاهد بودیم.

او ادامه داد: حتی اگر در شرایط عادی هم باشیم، متوسط بارش‌ها در کشور ما، یک سوم متوسط بارش‌ها در جهان است. ۷۵۰ میلی متر متوسط بارش جهانی در سال و شرایط متوسط کشور ما ۲۵۰ میلی متر بارندگی است؛ بنابراین باید با بضاعت‌های اقلیمی مصرف خود را مدیریت کنیم.

سخنگوی صنعت آب با اشاره به اینکه مجموعه برنامه‌هایی برای تامین آب در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده گفت: با این بارش‌ها در نقاط مختلف بلوچستان جنوبی و مرکزی، ۲ تا ۴ سال تامین آب مطمئن خواهیم داشت. در سیستان هم طرح‌هایی اضطراری، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده و در طرح اضطراری ما که شامل چاه و احداث آب شیرین کن می‌شود، آماده است. در احداث بزرگترین آب شیرین کن خشکی، تمام تجهیزات وارد کشور شده و به زودی این آب شیرین کن طی یک یا دو ماه آینده وارد مدار خواهد شد. البته این برنامه‌ها مانع از دریافت حق آبه هیرمند، که حق مردم سیستان است، نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت