Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران به عنوان نخستین تیم راهی مرحله فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل استرالیا در هفته چهارم و در حالی که ۴ بازی‌اش از مرحله گروهی باقی مانده، صعود خود را به مرحله فینال قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر غفور در بازی با استرالیا هم مثل بازی‌های گذشته، ستاره ایران بود.

نتایجی که تیم ملی ایران در هفته‌های گذشته گرفته، این تیم را در صدر جدول رده بندی قرار داده و خروج ایران از جمع ۶ تیم برتر لیگ ملت‌ها غیر ممکن است. تیم ملی والیبال برزیل هم در صورت کسب پیروزی مقابل آلمان (بامداد فردا) می‌تواند حضور خود را شیکاگو، مسجل کند. مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به میزبانی شیکاگو از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال تابناک ورزشی تیم ملی صعود فینال شیکاگو پنتاگون موساد گلوبال هاوک آب های سرزمینی طرح ترافیک ۹۸ الاهلی عربستان بابک زنجانی سردار حاجی زاده مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال

تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امشب در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود. دو تیم در نخستین دیدار نیمه نهایی روز یکشنبه پنجم فرودین ماه به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با خیالی آسوده‌تر در مسابقه دوم برابر حریف قرار گیرند. در دیدار دوم میان دو تیم هم، فولاد به پیروزی رسید تا به فینال لیگ برتر والیبال مردان راه یابد.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز چهارشنبه شب برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷