Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری،در جلسه تعیین حریم شهرستان ری با کلانشهر تهران اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان به ساکنان حریم شهرستان ری باید با مدیریت واحد استانداری و فرمانداری این شهرستان اقدام به خدمات رسانی کنند.

وی با بیان اینکه صیانت از حریم شهر، هدف مشترک فرمانداری شهرستان ری و شهرداری تهران است عنوان کرد: هرگونه ساخت و ساز و اقدامی در حریم توسط دستگاه‌های اجرایی باید در چهارچوب مقررات قانونی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی راد ادامه داد: حفظ و صیانت از حریم باید همخوان با خدمت رسانی به ساکنان این مناطق باشد، در کنار جلوگیری از ساخت و ساز در مناطق حریم باید به نوسازی و توسعه این مناطق بر اساس قانون نیز توجه جدی شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی و صنعتی بزرگی طی سال‌های گذشته در بخش‌های حریم شهرستان ری از جمله قیامدشت احداث شده است ابراز کرد: امروز ساکنان این مناطق از هرگونه خدمات مناسب شهری به دلیل قرار گرفته اند در حریم تهران و ری محروم هستند.

اسماعیلی راد یادآور شد: نبود خدمات رسانی مطلوب شهری به مناطق حریم باعث ایجاد انواع بزه‌های و معظلات اجتماعی می‌شود و شهرداری تهران و بخشداران باید خود را مکلف به خدمات رسانی به ساکنان مناطق حریم بکنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۱ درصد ترافیک کلانشهر تهران در مسیر انتهایی بزرگراه امام رضا (ع) به میدان بسیج ایجاد می شود، تاکید کرد: مناسب سازی و تعریض این بزرگراه باید در دستور کار دستگاه‌های اجرای شهرستان ری قرار بگیرد.

اسماعیلی راد یادآور شد: دستگاه‌های اجرای شهرستان از جمله راه و شهرسازی و بخشداری باید در جهت تعریض بزرگراه امام رضا (ع) در کنار شهرداری تهران باشند تا گره کور ترافیک این منطقه باز شود.

جلسه تعیین حریم شهرستان ری با کلانشهر تهران امروز شنبه با حضور احمد اسماعیلی راد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، مجتبی شکری سرپرست اداره کل حریم شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۲۰ و ۱۵ تهران در فرمانداری ری برگزار شد.

شایان ذکر است، حریم شهر تهران با مساحت یک هزار و ۳۲۷ کیلومتری نزدیک به ۲ برابر عرصه این کلانشهر می‌باشد که ۱۱ منطقه شهرداری و ۲۸ ناحیه را درگیر مسایل جانبی خود کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک خدمات رسانی راه و شهرسازی ساخت و ساز فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست‌های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل، خبر داد و گفت: اعضا این ستاد متشکل از شرکت‌های دانش بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود، که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست، منشأ اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود.

حسینی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه‌های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که باید، نظارت مستمر و پیگیری برنامه‌ها، ضمیمه این موضوع شود، تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

حسینی در پایان جلسه از برگزاری «جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن، متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6081213 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد