Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: با ورود مسافر افزایش بیماران دیالیزی مهمان را داریم که با کمبود دستگاه دیالیز مواجه هستیم و نمی توانیم آنها را دیالیز کنیم.به گزارش بلاغ، حمیدرضا مبشری در جشن روز ملی بیماران خاص اظهار کرد: انجمن تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان بوده و بیماریهای غیر واگیر ام اس و دیالیزی که بر اثر دیابت و فشار خون کلیه خود را از دست دادند و باید سیستم خون شان تصفیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با کاهش بیماران تالاسمی ماژور در کشور غربالگری بخوبی انجام می شود و در مراکز بهداشتی درمانی و مراکز مشاوره ازدواج با غربالگری در صورت بیماری از ازدواج پیشگیری می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با بیان اینکه در شهرستان رامسر سیر صعودی بیماران دیالیزی را داریم گفت: بخش دیالیز بیمارستان رامسر در سه شیفت فعالیت دارد که باید با شناسایی و تحت درمان قرار دادن بیماران از مرحله انتهایی که دیالیز بوده پیشگیری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه فشار خون و دیابت عامل اصلی بیماریهای قلبی عروقی است تصریح کرد: کم تحرکی و ماشینی شدن سیستم زندگی سبب ابتلا به چاقی، فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی است که باید با ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب نسبت به کاهش وزن اقدام شود.

مبشری گفت: وزارت بهداشت طرح بسیج ملی فشار خون را آغاز کرده که در شهرستان رامسر ۲۴ هزار نفر غربالگری شدند و از این تعداد 10 درصد بیماران جدید شناسایی شد که فشار خونی بودند و اطلاع نداشتند و تحت مراقبت و درمان قرار میگیرند.

وی خاطر نشان کرد: کنترل فشار خون بصورت رایگان انجام می شود تا شاهد مرگ های ناگهانی بیماریهای قلبی عروقی نباشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: با ورود مسافر افزایش بیماران دیالیزی مهمان را داریم که با کمبود دستگاه دیالیز مواجه هستیم و نمی توانیم آنها را دیالیز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سرطان رایگان می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است از آبان ماه سال گذشته «صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج» جهت حمایت از این بیماران در سازمان بیمه سلامت فعال شد و از حدود یکسال گذشته تاکنون ۱۰۷ گروه بیماری امکان استفاده از مزایای این صندوق برایشان فراهم شده است؛ و وظیفه این صندوق نیز پرداخت هزینه‌ها علاوه بر تعهدات بیمه‌های پایه و تکمیلی بیمه‌شده‌هاست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات