Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:40:19 GMT

افزایش تدریجی دما در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۵۲۳۶

افزایش تدریجی دما در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران یکشنبه ۲ تیر تا پنج شنبه ۶ تیر ماه صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.
وی افزود:آسمان استان در اواخر روز پنج شنبه ۶ تیر ماه به تدریج با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بیشینه دما در شهر‌های غربی استان تا ۳۲ و در شهر‌های مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۵ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

وی افزود:هوای استان در روز جمعه ۷ تیر ماه نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در ساعات بعد از ظهر و شب، ابری همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/ س  
هوای مازندران کمی گرم‌تر می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هواشناسی استان یزد، برای امروز و فردا آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی با افزایش سرعت باد برای استان پیش بینی کرده است. همچنین این اداره کل، از بعدازظهر پنجشنبه تا جمعه با فعالیت موج سرد جوی، وزش باد به‌نسبت شدید بعضا با گردوخاک و در برخی مناطق رگبار باران با احتمال رعدوبرق (در ارتفاعات برف) برای استان یزد پیش بینی کرده است.  اداره کل هواشناسی استان یزد، از روز جمعه تا شنبه نیز برای استان کاهش دما پیش‌بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در البرز
  • پیش بینی هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • هوای بهاری در مازندران
  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز
  • پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد