Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تامین یکصد هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم این تفاهم‌نامه را در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و همچنین سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید و اشتغال برشمرد و گفت: تمامی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و سازمان ها موسسات و شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح شامل این تفاهمنامه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدت زمان اجرای این پروژه از سوی وزارت راه را سه سال اعلام کرد و گفت: با توافق طرفین مدت قابل تمدید خواهد بود.

بر اساس این توافق، توافقنامه شناسایی و معرفی کارکنان و بازنشستگان فاقد مسکن واجد شرایط به وزارت راه به عهده وزارت خانه دفاع و همچنین از ظرفیت‌های قرارگاه‌های سازندگی و شرکت های نیروهای مسلح و پیمانکاران دارای صلاحیت جهت مشارکت و ساخت به کار گرفته خواهد شد.

در این تفاهم‌نامه مقرر شد تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت استفاده از منابع مالی در اختیار نیروهای مسلح منابع مالی سازندگان و سرمایه‌گذاران ایجاد خط اعتباری به منظور روش‌های تأمین منابع مالی این پروژه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، امیر سرتیپ سیروس امان‌الهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در جمع خبرنگاران گفت: عملیات پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات این رژیم، تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح توسط ستاد کل و همه نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بود که نشان داد برای دفاع از مرزها با کسب تعارف نداریم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش و برگزاری برنامه‌های مختلف به این مناسبت افزود: فردا /۲۹ فروردین/ رژه نیروهای مسلح در استان‌های تحت پوشش قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش از جمله در شهر ارومیه برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر به مناسبت این روز برگزار و یا در روزهای آینده انجام خواهدشد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث مساکن مسکونی برای نیروهای ارتش اظهار کرد: ٢٣ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در حال اجراست که در همین راستا مجتمع ١٠۶ واحدی قوشچی در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد و عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه در حال اجراست و در مراحل پایانی قرار دارد و فاز دوم نیز در طرزیلو و در ۷۲۰ واحد اجرایی خواهدشد.

امان‌اللهی همچنین درخصوص واگذاری زمین‌های ارتش گفت: منتظر اجرای کلیه توافقات و موافقتنامه با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی در خصوص نحوه واگذاری زمین های ارتش ارومیه هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895998

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور