Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر دخالت یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان در امر نقل و انتقالات، باشگاه سپاهان بیانه‌ای صادر کرد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از اصفهان، از روز گذشته در برخی از کانال‌های فضای مجازی اخباری منتشر شده که در آن‌ها به دخالت یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان در یارگیری این تیم برای رقابت‌های فصل بعد اشاره شده و پس از چند ساعت این خبر در بسیاری از کانال‌های هواداری سپاهان پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو روابط عمومی باشگاه سپاهان در پاسخ به این خبر بیانه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر دخالت اعضای هیئت مدیره باشگاه و سلطان حسینی در امر نقل و انتقالات به اطلاع می‌رساند:

اصفهان| مهاجم سابق اروند خرمشهر به تیم فوتبال سپاهان پیوستآخرین اخبار از پرونده تخلفات دیدار سپاهان- پرسپولیس از زبان دادستان اصفهانپیشنهاد جدید کی‌روش به سپاهان برای تمدید قرارداد

جذب بازیکن در تیم فوتبال سپاهان و یا افرادی که باید از تیم جدا شوند قطعا زیر نظر مستقیم امیر قلعه‌نویی و دستیاران ایشان خواهد بود چرا که قرار است در فصل پیش رو در 3 جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از نام و اعتبار فولاد مبارکه سپاهان دفاع کنیم و هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره دخالتی در تصمیمات سرمربی و کادر تیم ندارند، ضمن اینکه سلطان حسینی نیز به صورت ویژه موضوعات مربوط به استادیوم نقش‌جهان را پیگیری می‌‌کند.

متاسفانه در برخی از اخبار منتشره که از سوی برخی کانال‌ها و سایت‌های معلوم‌الحال منتشر شده نام کاوه رضایی، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان و پژمان منتظری به چشم می‌خورد که علی‌رغم احترام به این عزیزان هیچ کدام در لیست امیر قلعه‌نویی نیستند و این باشگاه برنامه‌ای برای جذب آنان ندارد.»

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت