Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:14:00 GMT

تندباد برخی مناطق استان سمنان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۵۶۳۱

تندباد برخی مناطق استان سمنان را فرا می‌گیرد

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به اینکه تندباد برخی مناطق این استان را فرا می‌گیرد گفت : بارش‌های رگباری و گرد و خاک برای آسمان این استان پیش‌بینی می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

ایرج مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای هواشناسی آسمان استان برای امروز در غرب، مرکز و شرق استان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر پدیده‌های جوی در آسمان این مناطق از استان خاطرنشان کرد: گرد و خاک دیگر پدیده‌های جوی است که برای غرب، مرکز و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌های رگباری و وزش باد شدید سمنان را فرا می‌گیردبارش رگباری باران در بجنورد + تصاویربارش رگباری باران سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وضعیت جوی در ارتفاعات و نواحی شمالی این استان گفت: در ساعات بعد از ظهر برای ارتفاعات و نواحی شمالی استان افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مصطفوی با اشاره به میزان دمای شهرستان سمنان گفت: دمای شهر سمنان امروز در گرم‌ترین ساعات به 40 درجه بالای سانتی‌گراد می‌رسد.

اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی جنگل‌ها

وی با اشاره به سردترین و گرم‌ترین مناطق در استان سمنان گفت: گرمسار و باغستان با 40 درجه بالای سانتی‌گراد گرم‌ترین و مجن با 12 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان گزارش‌ شده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان افزود: با توجه به اینکه دمای حداکثر در برخی نقاط استان به 40 تا 41 درجه سلسیوس رسیده افزود: دمای هوا تا پایان هفته افزایش می‌یابد.

مصطفوی گفت: همچنین با توجه به گرمای هوا و وزش باد شدید باید تمهیداتی پیشگیرانه برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی جنگل‌ها و مراتع و خسارات احتمالی باد شدید انجام شود.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد