Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:19:02 GMT

اخراج کارگران پالایشگاه آبادان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۵۷۷۸

اخراج کارگران پالایشگاه آبادان تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اعتراض ۱۰۰ نفر از کارگران واحد آب و برق و بخار به اخراج از پالایشگاه آبادانُ شنبه یک تیرماه این خبر از سوی روابط عمومی پالایشگاه آبادان تکذیب شد.

در متن تکذیبیه پالایشگاه آبادان آمده است: روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان در خصوص خبر منتشر شده در آن رسانه به تاریخ ۱ تیر ماه ۱۳۹۸ با عنوان اخراج تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای پیمانکار پالایشگاه آبادان به استحضار می‌رساند؛ موضوع شایعه و کذب بوده و احدی از نفرات ارکان ثالت پالایشگاه اخراج نگردیده است و مبنا و مورد اختلاف کارگران و پیمانکار طرف قرارداد شرکت پالایش نفت آبادان (شرکت سناء اندیشه) مطالبه سنوات کارگران بر مبنای سال ۹۸ بوده است که این خواسته از طرف آن شرکت جهت استفسار قانون به اداره کار منطقه آزاد ارجاع گردیده است و این موضوع از جانب ارگان ذیربط در حال پیگیری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4648232

منبع: مهر

کلیدواژه: پالایشگاه آبادان اخراج نیروی کار ابادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲