Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۸ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان مستمری در سه ماهه نخست سال‌جاری به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل واریز شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان مستمری در سه ماهه نخست سال‌جاری به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شده است، افزود: مستمری ماهانه به منظور تأمین بخشی از نیاز‌های ضروری خانوار تحت حمایت پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند مشکلات خود را به حداقل برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۳۸ هزار خانوار مستمری‌بگیر ماهانه کمک معیشتی خود را از کمیته امداد استان اردبیل دریافت می‌کنند، افزود: با پرداخت کمک معیشتی به مددجویان تلاش می‌کنیم بخشی از نیاز‌های اساسی را برطرف کرده و زمینه توانمندسازی آن‌ها را فراهم کنیم.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه قبل از رسانیدن مددجویان به خوداتکایی باید مشکلات اساسی آن‌ها رفع شود تا خانوار تحت حمایت در مسیر توانمندسازی با مشکلات خاصی روبه‌رو نشوند، بیان کرد: هدف اصلی در پرداخت مستمری ایجاد گشایش در مسائل و گرفتاری مددجویان است تا آن‌ها با آسودگی خاطربه سمت خوداتکایی گام بردارند.

وی گفت: با توجه به افزایش مستمری پرداختی و به دلیل حجم نیاز‌های اساسی مددجویان نیاز مبرم به یاری خیران و نیکوکاران داریم تا پاسخگوی مشکلات آن‌ها باشیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل با اعلام اینکه در کنار پرداخت مستمری به خانوار تحت حمایت، می‌کوشیم با ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی مسیر آن‌ها را برای دستیابی به استقلال اقتصادی هموار کنیم، بیان کرد: تلاش داریم با حمایت‌های خیران اردبیلی بتوانیم نقش مضاعفی را در حل مسائل و گرفتاری‌های اساسی خانوار تحت حمایت ایفا کنیم.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد از سرپرستان خانوار تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، افزود: افراد بالای ۶۰ سال تحت حمایت، به دلیل ازکارافتادگی و بیماری توانایی انجام کار و هیچ‌گونه فعالیتی را ندارند که با پرداخت مستمری و خدمات درمانی و دارویی تلاش می‌کنیم تا حداقل دغدغه‌های معیشتی آن‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه توانمندسازی خانوار تحت حمایت یکی از رویکرد‌های مهم این نهاد در امر خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، گفت: با شناسایی استعداد‌های مددجویان تحت حمایت درصدد هستیم شغل مناسب و پایدار را برای آن‌ها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ح

۷۰ درصد از سرپرستان خانوار تحت حمایت در اردبیل سالمند هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب داوودی ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند، ابراز داشت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران سال ۹۳ سازمان سوادآموزی باید ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده در دوره سوادآموزی را به عنوان پاداش پرداخت کند که این مهم دست پیگیری است.

کد خبر 6088509

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند