Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ۵ نفره ایران با حضور ۱۵ ورزشکار نابینا زیر نظر ۴ عضو کادر فنی تیم ملی از اول تیر آغاز و تا ۹ تیر ادامه خواهد داشت.

این اردو‌ها با هدف آمادگی بیشتر و استعدادیابی بازیکنان جوان، تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا در چندین مرحله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان اردو‌های آماده‌سازی در نهایت ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد.

امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، صادق رحیمی قصر، محمدرضا مهنی نسب، کامبیز محکم، حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، حجت اله مزارعی، سامان اجرت دست، علیرضا بخت، مرتضی کریمی و رسول باصری

حمید صادقی، میلاد حضرتی، میر مهرداد پور پیرمعصوم فوتبالیست‌های دعوت شده نابینا به اولین مرحله اردوی اعزامی به رقابت‌های آسیایی تایلند این که کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن است میباشند، که زیر نظر جواد فلفلی، سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

امیرحمزه زارع، محمدرضا شاد دل و حسین آصفی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند و تیم ملی فوتبال نابینایان را هدایت ورهبری خواهند کرد.

محمدرضا هاشمی نژاد سرپرستی تیم را عهده دار خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال نابینایان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان و کم بینایان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان (۲۹ و ۳۰ فروردین ماه) در مرکز ملی فوتبال ایران زیر نظر حسین عبدی سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود.

محمد حسین حیدری پور بازیکن تیم فوتبال فولاد هرمزگان و شایان مهری خادمی دروازه‌بان تیم شناورسازی قشم در این اردو‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید؛ تساوی بدون گل شهرداری بندرعباس مقابل شهرداری بم

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند