Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@22:19:28 GMT

استارت دوباره یحیی با «شهر خودرو»

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۵۹۱۵

استارت دوباره یحیی با «شهر خودرو»

مسافران پرواز ساعت 13 ظهر دیروز تهران -مشهد در فرودگاه مهرآباد همسفر چند چهره خبرساز فوتبالی بودند.

سینا حسینی/

مسافران پرواز ساعت 13 ظهر دیروز تهران -مشهد در فرودگاه مهرآباد همسفر چند چهره خبرساز فوتبالی بودند. یحیی گل محمدی، داوود فنایی، سید مهدی رحمتی مسافران ویژه ماهان بودند که برای شرکت در تمرینات تیم فوتبال شهر خودرو چمدان به دست به مهرآباد آمده بودند تا با حضور در مشهد به شایعات چند روز گذشته که به شکل سرسام آوری در شبکه‌های اجتماعی حاشیه درست کرده بود، پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه یحیی گل محمدی و سید مهدی رحمتی کارت پرواز را دریافت کرده بودند، برخی جریان‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی تلاش داشتند این‌گونه وانمود کنند که ممکن است معادلات حاکم بر حضور این دو نفر در مشهد به هم بخورد اما آن‌ها با نشستن روی صندلی هواپیما خیال تمام هواداران مشهدی شهرخودرو را راحت کردند که تمرین روز شنبه پدیده در زمین اختصاصی این باشگاه با حضور آن‌ها انجام خواهد شد.

استقبال با گل و شعار

با نشستن هواپیمای ایرباس ماهان روی باند فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شعارهای هواداران نگاه همه مسافران حاضر در فرودگاه را به خود جلب کرد. دسته گل‌های یک شکل مسئولان باشگاه برای یحیی گل محمدی، داوود فنایی و سید مهدی رحمتی نشان از این داشت که مشهدی‌ها بی‌خیال حضور این افراد در شهرخودرو نمی‌شوند.

با این حال مسیر گل محمدی و فنایی از فرودگاه با مهدی رحمتی جدا می‌شود، رحمتی به هتل می‌رود و گل محمدی به باشگاه می‌رود تا با حمیداوی ملاقاتی داشته باشد.

*یحیی: فعلاً هستم

ملاقاتی که بی‌ربط با مذاکره حمیداوی و ایرج عرب نبود، سرمربی پدیده پیش از ترک فرودگاه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در یک جمله کوتاه و معنادار می‌گوید:« فعلاً در پدیده خواهد ماند و در تمرین پدیده شرکت خواهم کرد.»

البته مشهدی‌ها اطمینان داشتند که اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد چون حمیدوای در گفت‌وگو با مدیران ارشد استانی اعلام کرده به هیچ عنوان اجازه جدایی گل محمدی را نخواهد داد اما ممکن است سرمربی شهرخودرو که این روزها به عنوان گزینه جدی مربیگری پرسپولیس هم به شمار می‌رود خودش برای خروج از باشگاه تمایل داشته باشد که آنگاه کار سخت می‌شود اما مالک باشگاه تأکید دارد قید همکاری با یحیی را به هیچ وجه نخواهد زد.

*چهره مشکوک

در میان مسافران پرواز ساعت 13 تهران – مشهد یک چهره جنجالی و خبرساز دیگر رؤیت شد تا این پرسش به وجود بیاید که آیا قرار است فردی که حواشی بسیار زیادی در دوران مدیریت واعظ آشتیانی در پشت پرده استقلال به وجود آورده است همراه با سنگربان جدید شهرخودرو وارد باشگاه مشهدی شود؟

همراهی این فرد نقابدار در سفر رحمتی به مشهد فارغ از ابهاماتی که به وجود آورده است یادآور خاطرات تلخی است که در ماه‌های اخیر و فصل‌های گذشته از سوی ستاره‌های فوتبال درباره او نقل‌قول شده است. از این رو باید از هم اکنون به مدیران باشگاه شهرخودرو هشدار داد که مراقب ورود چنین فردی به داخل نظام مدیریتی خود باشند چون بدون تردید حاشیه سازی‌های این فرد می‌تواند گریبانگیر پدیده در فصل آینده باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با ورزش سه در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

گل‌محمدی در پایان اظهار داشت: جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که برای تراکتور زحمات زیادی می‎‌کشند.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899101

دیگر خبرها

  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!