Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@04:50:37 GMT

روز انتخاب برای ده و نیم میلیون شهروند استانبول

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۶۰۵۹

روز انتخاب برای ده و نیم میلیون شهروند استانبول

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که میزان مشارکت در رای‌گیری امروز استانبول تاحدودی تحت تاثیر سفرهای تابستانی قرار گرفته و کمتر از میزان مشارکت انتخابات اخیر باشد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه ملیت٬ در انتخابات امروز در کلانشهر استانبول ترکیه٬ 10 میلیون و 561 هزار شهروند٬ واجد شرایط رای‌دادن هستند و می‌توانند به یکی از چهار نامزد احزاب عدالت و توسعه٬ جمهوری خلق٬ سعادت و وطن٬ رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تسنیم|انتخابات استانبول و روش‌های رقابت و تبلیغاتگزارش تسنیم|نظرسنجی‌ها درباره انتخابات استانبول چه می‌گوینددشواری پیش بینی نتایج انتخابات استانبولنظارت هیات اروپایی بر انتخابات استانبول

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که میزان مشارکت در رای‌گیری امروز استانبول تا حدودی تحت تاثیر سفرهای تابستانی قرار گرفته و کمتر از میزان مشارکت انتخابات اخیر باشد.

انتظار می‌رود شمارش آراء و اعلام نتایج انتخابات استانبول٬ امشب پایان پیدا کند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،با حضور بخشدار بخش پلنگ آباد، شهردار پلنگ آباد، روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جمعی از پرسنل این دو اداره، در فاز اول نهالکاری مشارکتی تعداد هزار اصله نهال در بخش پلنگ آباد در فرفورژه میانی جاده اشتهارد به ماهدشت غرص شد. گفتنی است فاز بعدی نهالکاری این خیر منابع طبیعی در آذرماه سال جاری اجرایی خواهد.

حسین نعمائی در حاشیه این مراسم با تاکید بر ترویج فرهنگ درختکاری و ضرورت توسعه فضای سبز و نیز اجرای پروژه بزرگ درختکاری فرفورژه میانی جاده اشتهارد به ماهدشت خواستار مشارکت بیشتر سازمان‌های مردم نهاد و همیاران طبیعت در اجرای این طرح شد و گفت: احساس تکلیف همگانی و ترویج فرهنگ نهالکاری نیازمند مشارکت عمومی است و در این راستا مشارکت مردم، سمن‌ها و ... و تلاش آنان برای اجرای این موضوع، امری اجتناب ناپذیر است و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد در نظر دارد این پروژه مهم را با مشارکت و همکاری نهاد ها، ارگان‌ها و مردم، تا پایان سال جاری نهایی و به اتمام برساند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد