Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سومین شورای آموزش و پرورش استان گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان امکانات لازم را برای برگزاری بهتر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی بام ایران فراهم کنند.

وی افزود: باید تمامی امکانات برای حضور دانش‌آموزان در مراکز تفریحی و توریستی استان فراهم شود و بسته‌های فرهنگی جذاب برای معرفی فرهنگ و مراکز گردشگری نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با بیان اینکه برگزاری این دوره از مسابقات در شهرکرد می‌تواند برای معرفی هر چه بهتر چهارمحال و بختیاری در سطح ملی تأثیرگذار باشد اضافه کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات می‌توانند به‌عنوان یک سفیر، این استان را به خانواده‌های خود معرفی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری ۴ دوره مستمر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری نشان دهنده ظرفیت و توانمندی این استان در برپایی اردو‌ها و مسابقات ملی است.

عباسی افزود: می‌توان با ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی و تولیدات چهارمحال و بختیاری از ظرفیت حضور دانش‌آموزان، مربیان، داوران و سرپرستان برای معرفی صنایع‌دستی استان، درآمدزایی و رونق در تولید نیز بهره‌مند شد.

عباسی در پایان با تأکید بر تأمین امنیت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی اضافه کرد: این مسئله در دستور کار شورای تأمین قرار بگیرد و دستگاه‌های خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، مراکز درمانی و هلال‌احمر نیز آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی را داشته باشند.

انتهای پیام/ف

شهرکرد میزبان مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری در نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم کالا‌های اساسی با قیمت ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و نقش آنها در کنترل و کاهش تورم در استان گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها در تمام ۴۳ شهر این استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پارسال با پیگیری‌های انجام شده بازارچه‌های موقت در ۲۴ شهر این استان دایر شد.

وی افزود: برپایی بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و روز بازار‌ها در کاهش نرخ تورم استان نقش بسزایی داشته است و این سیاست به برای امسال نیز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار دارد.

حیدری گفت: با توجه به نقش بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی در تامین کالا‌های مورد نیاز و همچنین رضایت مردم تلاش می‌شود این بازارچه‌ها از موقتی به دائمی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید

بازارچه‌های دائمی باید در چهارمحال و بختیاری دایر شود

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با رصد بازار و ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های مورد نیاز مردم تامین و هرگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی با هدف پیشگیری از هرگونه احتکاری از سوی برخی افراد سودجو تاکید کرد.

حیدری بر ضرورت نظارت کافی و لازم بر داروخانه‌ها و رفع هرگونه کمبود در خصوص دارو‌های مصرفی و مورد نیاز، تامین قطعات یدکی و همچنین لاستیک خودرو و بنگاه‌های املاک و مسکن در استان تاکید کرد.

وی گفت: فرمانداران و اعضای کمیسیون اقتصادی نسبت به برقراری نمایشگاه‌های فصلی اهتمام ورزند و تولیدات خانگی را در این بازار‌ها با قیمت مناسب به دست مردم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خرید و فروش مسکن نهضت ملی در بنگاه‌های املاک خلاف قانون است و باید با نظارت از این اقدام پیشگیری شود.
حیدری با تاکید بر نظارت کامل و لازم در خصوص تامین شکر مورد نیاز صنف و خانوار اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی امکانات لازم برای خرید گندم و همچنین تامین به موقع مطالبات کشاورزان و گندمکاران را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران