Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کمیته ملی مستقل انتخابات موریتانی از  شمارش 80 درصد از آرای رأی دهندگان در انتخابات ریاست‌جمهوری که روز گذشته برگزار شد خبر داد.

اخبار بین الملل- نتایج اولیه شمارش آراء نشان می‌دهد که محمد ولد الشیخ محمد احمد الغزوانی نامزد حزب حاکم بیشترین آراء را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این نتایج محمد ولد الشیخ محمد احمد نامزد حزب حاکم 336.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

748 رأی یعنی 50.56 درصد از آرای شمارش شده، محمد ولد بوبکر نخست‌وزیر سابق 122.726 رأی یعنی 18.43 درصد از آرای شمارش شده، بیرام ولد اعبیدی فعال مخالف با بردگی 119.904 رأی یعنی 18 درصد از آرای شمارش شده و کان حامیدو بابا روزنامه نگار 59 105 رأی یعنی 8.87 درصد از آرای شمارش شده را به خود اختصاص داده اند.

دهمین دور از انتخابات ریاست‌جمهوری موریتانی روز گذشته برگزار شد. از روز جمعه تمامی مناطق موریتانی پس از 15 روز تبلیغات در وضعیت سکوت تبلیغاتی قرار گرفتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ریاست جمهوری موریتانی انتخابات انتخابات ریاست جمهوری موریتانی ریاست جمهوری موریتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟