Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سالانه و کارگاه ملی گرافیک رضوی در دهه کرامت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حسین مسگرانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان که در راستای اعلام برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دهه کرامت برگزار شد، اظهار داشت: برخی برنامه‌های دهه کرامت به صورت مردمی برگزار می‌شود و مرکزیت آن با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد است که از جانب ارشاد به عنوان هماهنگ کننده حمایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: نذر شادی از جمله ایده‌های زیبایی است که در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان به صورت جدی برای دهه کرامت امسال برنامه‌ریزی شده و در این طرح اقدامات خیرخواهانه مردمی از جمله حمل و نقل رایگان مسافر توسط تاکسی‌ها طراحی شده که با به میدان آمدن مردم محقق می‌شود.

لرستان| دهه کرامت فرصتی برای تقویت خدمت به مردم سیل زده استبرنامه‌های دهه کرامت به طور ویژه در مناطق سیل زده لرستان برگزار می‌شودتعامل حداکثری با رسانه‌های در دهه کرامت در اولویت آستان قدس رضوی است‌

وی گفت: برگزاری جشنواره ملی گرافیک رضوی که در استان سابقه چند ساله دارد و سال گذشته حدود 500 اثر به دبیرخانه آن رسید که برخی از آنها واقعا فاخر است نیز امسال در استان به نحوی دیگر طراحی شده و قالب برگزاری آن از حالت جشنواره‌ای به کارگاهی تبدیل شده و قرار است امسال سالانه و کارگاه ملی گرافیک رضوی را در استان داشته باشیم.

مسگرانی گفت: برگزاری جشنواره شعر رضوی در دهه کرامت در سه شهرستان نیمروز، دلگان و زاهدان و به عبارتی در  سه نقطه شمال، جنوب و مرکز در نظر گرفته شده که اختتامیه آن در زاهدان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، جشن‌های دهه کرامت در همه شهرستان‌های سطح استان برگزار خواهد شد که شامل برنامه‌هایی از جمله اجرای گروه‌های موسیقی محلی، شعرخوانی و مسابقات متعدد است و این جشن در زاهدان در مجتمع فرهنگی و هنری به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز در دهه کرامت از گروه‌های سرود در پارک‌ها و مراکز عمومی جهت اجراهای مردمی استفاده خواهد کرد. همچنین پیگیر هستیم اثرات نمایشی تولیدی توسط هنرمندان استان با موضوع رضوی در این دهه برای مردم زاهدان اجرا شود.

مسگرانی گفت: طرح تولید آلبوم موسیقی رضوی که برگرفته از سرودهای محلی به زبان بلوچی، گویش سیستانی و فارسی در خصوص فرهنگ رضوی خواهد بود نیز در دست اقدام است که قرار است به زودی تولید و رونمایی شود. همچنین اختتامیه رویداد جشنواره مد و لباس ایرانی در دهه کرامت در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود