Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@04:34:11 GMT

ادامه جنگ لفظی ترامپ و صادق خان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۶۵۷۰

به گزارش ایسنا،‌ صادق خان، شهردار شهر لندن در یک سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و عادتش به استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر را مورد تمسخر قرار داد.

این سیاستمدار انگلیسی مشغول سخنرانی در مراسمی با حضور گروهی از معلمان انگلیسی در "سنترال هال" واقع در "وستمینستر" بود که درباره خاموش بودن تلفن همراهش شوخی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، شهردار شهر لندن در ادامه این شوخی رو به جمعیت کرده و گفت: در بین کسانی که هنوز تلفن همراهشان روشن است، لطفا اگر یک شخصی شروع به توئیت فرستادن درباره من کرد – در واقع کودکی با قد ۶ پا و سه اینچ (۱۹۱ سانتی‌متر) در کاخ سفید – لطف می‌کنید موضوع را به من اطلاع دهید؟

پس از آن که صادق خان این گونه ترامپ را به تمسخر گرفت، مستمعین در سالن گردهمایی به خنده و تشویق پرداختند.

صادق خان و دونالد ترامپ مدتهاست که با یکدیگر جدال لفظی دارند و این جدال آنها بعد از سفر رسمی چند هفته پیش ترامپ به انگلیس تشدید شد.

صادق خان اخیرا در مطلبی به قلم خودش که کمی قبل از ورود ترامپ به انگلیس انتشار یافت، گفت که انگلیس با رقم زدن این سفر "خودش را در سمت اشتباه تاریخ قرار می‌دهد".

صادق خان در این مطلب که در روزنامه گاردین به چاپ رسید نوشته بود: در سالهای آینده به گمان من ما زمانی که نگاهی به گذشته بیندازیم نسبت به این سفر رسمی پشیمانی عمیقی پیدا خواهیم کرد و قبول خواهیم کرد که خودمان را در سمت اشتباه تاریخ قرار دادیم.

صادق خان همچنین چندی بعد در اظهاراتی ترامپ را "الگوی جنبشهای راست افراطی و نژادپرستان در سراسر جهان" خواند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»

یک مقام آمریکایی گفت که وزارت امنیت داخلی این کشور از زمان حمله ایران به اسرائیل هیچ «تهدید خاص یا معتبری» برای آمریکا شناسایی نکرده است.

به گزارش جماران، یک مقام آمریکایی گفت که وزارت امنیت داخلی این کشور از زمان حمله ایران به اسرائیل هیچ «تهدید خاص یا معتبری» برای آمریکا شناسایی نکرده است.

وی افزود که آمریکا با شرکای خود به ارزیابی شرایط تهدید ادامه می‌دهد. 

«الخاندرو مایورکاس» وزیر امنیت داخلی آمریکا اوایل ماه جاری میلادی به خبرنگاران گفته بود که در بحبوحه درگیری در خاورمیانه، وضعیت تهدیدکننده تشدید شده است. 

یک سخنگوی وزارت امنیت داخلی در این‌باره گفت که آژانس فدرال به نظارت بر وضعیت ادامه می دهد و از مردم می‌خواهد که هوشیار باشند.

دیگر خبرها

  • واکنش های ادامه دار به عملیات وعده_صادق
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • ادامه حمایت مردم لرستان از عملیات «وعده صادق» سپاه
  • ادامه حمایت‌ها از عملیات «وعده صادق» در سیستان و بلوچستان
  • ادامه تجمع‌های مردمی در خوزستان در حمایت از تحقق وعده صادق+فیلم
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»