Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان گیلان از شناسایی ۲ مرکز عرضه غذا با روکش طلا در سطح استان خبر داد و گفت: با پایان تحقیقات میدانی و پس از کسب اطلاعات مستند بازرسان، نام این مراکز اطلاع‌رسانی می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

میرحسن رئیس‌منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه موضوع سرو غذا با روکش طلا در گیلان که در چند روزه اخیر سوژه رسانه‌ها شده است توسط بازرسان اتحادیه صنف اغذیه فروشان استان در حال بررسی است اظهار داشت: 2 مرکز عرضه غذا با روکش طلا در سطح گیلان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه اغذیه صنف فروشان استان گیلان با تأکید بر اینکه در حال حاضر به علت نبود مستندات لازم اسامی این مراکز اطلاع‌رسانی نمی‌شود عنوان کرد: در مورد یک مرکز بازرسان اتحادیه به قطعیت کامل رسیده‌اند اما در مورد مرکز دومی که احتمال می‌رود در آ‌نجا نیز عرضه غذا با روکش طلا انجام شود هنوز به قطعیت کامل نرسیده‌ایم.

رئیس منصوری اطلاع‌رسانی نام این مراکز و اینکه در کدام نقطه استان گیلان واقع شده‌اند را وابسته به پایان تحقیقات میدانی و جمع‌آوری اطلاعات مستند دانست و ابراز داشت: بازرسی‌های نامحسوس و میدانی در دستور کار قرار گرفته است تا در صورت مشاهده منوی مورد نظر اسامی مراکز عرضه غذا با روکش طلا رسانه‌ای شود.

سرو استیک با روکش طلا در رشت در دست بررسی استفروش پیتزا با روکش طلا در اصفهان برای جذب مشتری بود؛ با واحد صنفی موردنظر برخورد شدواکنش اتحادیه اغذیه استان اصفهان به فروش پیتزا با "روکش طلا"

وی استفاده از سلفون‌های طلایی ویژه محافظت از غذا را در این مراکز مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اینکه برخی رستوران‌ها و یا اغذیه‌فروشان در هنگام سر غذا اقدام به استفاده از روکش‌هایی با جنس طلا می‌کنند نشانه کسادی بازار است و صاحبان این مراکز با انجام این دست از ترفندهای تبلیغاتی درصدد جذب مشتری بیشتر هستند.

رئیس اتحادیه اغذیه صنف فروشان استان گیلان با بیان اینکه نمونه‌هایی از سرو غذا با روکش طلا در تهران بارها مشاهده شده است خاطرنشان کرد: تحقیقات و بررسی‌های میدانی بازرسان به زودی به پایان می‌رسد بنابراین پس از جمع‌آوری مدارک دقیق اسامی این مراکز که در استان گیلان اقدام به عرضه چنین منوهایی می‌کنند اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این شبکه اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه ویژه نوروز و ماه رمضان کرد.

وی با اشاره به کشتار یک میلیون و ۴۳۸ هزار قطعه طیور طی این مدت در کشتارگاه‌های استان یادآور شد: در همین راستا ۲۷ تن گوشت غیرقابل مصرف در سطح این کشتارگاه‌ها پیش از ورود به چرخه مصرف حذف و سپس معدوم شده است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در قالب بازرسی و نظارت بهداشتی بر کشتارگاه‌های دام نیز در مجموع از بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ راس دام، یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم لاشه دام‌های سبک و سنگین شامل گوسفند، گاو و گوساله نیز که توسط کارشناسان این شبکه غیرقابل مصرف تشخیص داده شده بود ضبط و معدوم شدند.

کرمیان افزود: در زمینه عملیات نظارت بهداشتی بر «تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های دامی» در مدت زمان یاد شده، بیش از ۲ هزار و ۲۷۶ مورد بازدید از انواع واحد‌های عرضه، انبارها، سردخانه‌ها، مراکز قطعه‌بندی و بسته‌بندی، قصابی‌ها، رستوران‌ها و مراکز عرضه نیز به انجام رسید.

وی یادآور شد: در همین زمینه نیز سه تن و ۴۵ کیلوگرم انواع گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف کشف و ضبط و ۵۹ مورد تخلف شناسایی و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد که در نهایت منجر به پلمب شدن ۱۲ واحد شد.

کرمیان با قدردانی از همکاری مردم در شناسایی واحد‌های متخلف گفت: در صورت اعلام شهروندان، کارشناسان شبکه دامپزشکی در کمترین زمان ممکن به محل مراجعه و برخورد‌های لازم را با واحد‌های متخلف انجام می‌دهند.

وی افزود: از شهروندان نیز تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • معدوم‌سازی ۳ تن فرآورده دامی تاریخ گذشته در قزوین
  • بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد
  • ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های غیر بهداشتی در یزد
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان