Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حبیبی، فرزند یونس حبیبی با اشاره به آخرین وضعیت این مداح اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: «حدود پنج روزی بود که وضعیت هوشیاری پدرم که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، افزایش پیدا کرده بود اما از امروز شنبه اول تیرماه مجدداً وضعیت تنفسی وی با مشکل مواجه شده است. یونس حبیبی، به دلیل جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس در بیمارستان بستری بود که از روز ۲۱ خرداد به دلیل مشکلات تنفسی و کاهش سطح هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حبیبی گفت: «مردمک چشم این مداح از روز نخست بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه هیچ حرکتی نداشت اما طی روزهای گذشته سطح هوشیاری بالا رفته بود که امیدوار به بهبودی بودیم اما به دلیل مشکل ایجاد شده برای بلع این مداح اهل بیت(ع) از امروز مجدداً با مشکل تنفسی مواجه شده است.»

فرزند این مداح اهل‌بیت(ع) در پایان خاطرنشان کرد: «از تمام مردم ایران و مشتاقان اهل‌بیت(ع) تقاضا داریم برای بهبود حال این مداح دعا کنند.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مداحی جانباز مداح اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه‌کشی و واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در روستای امین‌آباد بخش مرکزی شهرستان مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از درآمد خانواده‌های مستأجر برای تأمین مسکن هزینه می‌شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن گام مهمی در راستای حل مشکل مسکن و کمک به معیشت خانواده‌ها است.

فرماندار مشهد از نهضت ملی مسکن به عنوان تدبیر خوب دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان تأیید شده باید بلافاصله پس از واگذاری زمین کار دریافت پروانه و ساخت و ساز را آغاز کنند اظهار کرد: پروانه‌های این واحدهای مسکونی ظرف دو هفته صادر می‌شود و مالکان باید طی مدت یک ماه فونداسیون واحد مسکونی را اجرا کنند.

داوری با بیان اینکه مالکان این واحدها تا ۹۵ مترمربع زیربنا می‌توانند احداث کنند، تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی روستایی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

فرماندار مشهد خدمت به مردم را افتخار دانست و تاکید کرد: باید برای خدمت به این مردم که مقاومت کرده و ایستاده‌اند، شب و روز تلاش کنیم.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به نگاه اعتقادی به ظهور منجی گفت: غدیر خم درس آینده نگری و ولایت‌مداری برای ما داشت.

داوری با اشاره به تهاجم و تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: سرمایه اصلی کشور نفت، معدن و … نیست بلکه مردم مقاوم و صبوری هستند که پای کار ایستاده و فشارها را تحمل می‌کنند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه مردم ما به تقابل با کفر افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: تهاجم و تحریم‌های دشمن به خاطر نگاه اعتقادی ما است و با ظهور یگانه منجی عالم بشریت همه منافع آنها به خطر می‌افتد چراکه حمایت از مظلوم و از بین بردن ظلم و ظالم وعده الهی است.

قرعه کشی ۲۵۲ واحد مسکونی

بخشدار مرکزی مشهد هم در این مراسم گفت: امروز پانزدهمین هفته از قرعه‌کشی و واگذاری زمین در روستای امین آباد انجام شد.

حسن کاظمی با اشاره به قرعه کشی ۲۵۲ واحد مسکونی در این مراسم افزود: از این تعداد ۱۷۲ واحد در روستای اسماعیل آباد، ۶۲ واحد در روستای امین آباد و ۱۸ واحد در روستای پایین ده بخش مرکزی احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری و آسفالت ۴۵۰۰ مترمربع با صرف ۱۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در این روستا است.

کد خبر 6082020

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • درخواست حق اولاد برای خانم های شاغل
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه