Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر این که براساس گزارش ارائه شده، دانشگاه آزاد و پیمانکاران مربوطه باید در خصوص این حادثه پاسخگو باشند، گفت: مردم باید بدانند که مجلس وظیفه تهیه گزارش را برعهده داشت و اکنون دستگاه قضائی وظیفه دارد تا این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز با اشاره به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: در گام اول با گرامی داشت روح آیت الله هاشمی رفسنجانی که بنیانگذار دانشگاه آزاد بودند امیدوارم مسؤولان فعلی دانشگاه به طور دقیق کار علمی را در دانشگاه آزاد دنبال کنند و به تشکل‌های دانشگاه آزاد و اساتید با نگاه عادلانه‌ای برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آقای ولایتی که چندین شغل دارند می‌خواهم کارها را به جوانترها واگذار کنند تا شاهد باشیم دانشگاه آزاد کانون پرورش دانشجویان فقید و فرهیخته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات به فرسوده بودن اتوبوس‌ها و نداشتن معاینه فنی خودرو اشاره شده است. براساس این گزارش مسؤولان دانشگاه آزاد و پیمانکاران مربوطه باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: اما مردم باید بدانند که مجلس فقط گزارش تهیه می‌کند اما دستگاه قضائی است که باید این موضوع را به طور جدی دنبال کند. امیدوارم آقای رئیسی در کنار سایر مواردی که قول رسیدگی و پیگیری به آنها را داده است این پرونده را با جدیت دنبال کند.

وی در ادامه تاکید کرد: دستگاه قضائی باید عادلانه این پرونده را پیگیری کند. بنده شنیده‌ام این پرونده در دستگاه قضائی در حال پیگیری است و امیدوارم عادلانه به آن رسیدگی شود.

کواکبیان در پایان بیان کرد: از سوی دیگر هزینه چند میلیاردی برای برپایی تله کابین در دانشگاه علوم و تحقیقات صرف شده است اما اکنون بلااستفاده است مسؤولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید