Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی زاهدنیا مدیرکل ثبت احوال خراسان با اشاره به اینکه تاکنون ۸۷ درصد مردم خراسان شمالی برای دریافت کارت ملی خود اقدام کرده اند، گفت: براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور، از ابتدای ماه جاری کارت‌های ملی قدیمی اعتبار ندارند.

زاهدنیا با اشاره به اینکه ۷۴۶ هزار و ۹۹۹ نفر در استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند بوده اند، افزود: ۵۸۵ هزار و چهار نفر که سن آن‌ها بالای ۱۵ سال است، برای دریافت کارت ملی خود اقدام کرده اند که این آمار نشان دهنده مشارکت ۸۷ درصدی مردم خراسان شمالی برای دریافت کارت ملی هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدنیا تصریح کرد: پنج هزار و ۸۵۱ نفر برای دریافت کارت‌های ملی خود مراجعه نکردند که اگر از مدت زمان خود بگذرد این کارت‌ها باطل می‌شوند و باید مراحل اولیه را طی کنند.

انتهای پیام/م

مشارکت 87 درصدی مردم خراسان شمالی در دریافت کارت ملی هوشمند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی ظهر سه‌شنبه در ستاد اربعین خراسان شمالی که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری خراسان شمالی برگزار شد، ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم‌سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 6080285

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی