Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نظر مثبت باشگاه محمد سیمای قم که در لیگ برتر فوتسال مردان کشور حضور دارد این باشگاه امسال در راستای کمک به توسعه ورزش بانوان قم تصمیم گرفته است در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور نیز حضوری جدی داشته باشد.

فوتسال بانوان قم که سال ۹۷ در لیگ دسته اول کشور با نام جواهری ایوبی فخیم قم حضور پیدا کرده بود تا جمع ۸ تیم برتر این مسابقات بالا آمد اما در نهایت نتوانست لیگ برتری شود و اکنون باشگاه محمد سیما تصمیم گرفته است با حمایت از این تیم زمینه را برای اولین صعود فوتسال بانوان قم به لیگ برتر مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه محمد سیمای قم تنها به نهایی شدن حضور در لیگ دسته اول کشور اشاره داشته است اما از این باشگاه، خبری مبنی بر اینکه چه کسانی در کادر فنی این تیم حضور دارند و ساختار سازمانی این تیم با چه کسانی بسته می‌شود مخابره نشده است.

با این وجود، این باشگاه قصد ندارد در لیگ دسته اول بانوان هزینه نامعقول و بالایی انجام دهد و همچنان تیم لیگ برتری فوتسال مردان این باشگاه اولویت خواهد بود اما باشگاه محمد سیما تصمیم دارد تا حد توان از پروژه لیگ برتری شدن تیم فوتسال بانوان حمایت کند.

منابع نزدیک به باشگاه محمد سیما می‌گویند استخوان بندی اصلی تیم محمد سیما در لیگ دسته اول فوتسال بانوان را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و قرار است تعدادی بازیکن غیربومی نیز به این تیم ملحق شوند. روی نیمکت این تیم نیز احتمال حضور یک مربی جدید وجود دارد.

فوتسال بانوان قم در سال‌های گذشته دچار مشکلات فراوانی برای حضور در لیگ‌های کشوری بوده است زیرا از یک سو مشکلات مالی برای این منظور وجود دارد و از سوی دیگر، توان انسانی فوتسال بانوان در قم دست مربیان فعال این رشته را برای جذب مهره‌های باکیفیت می‌بندد.

لیگ دسته اول فوتسال بانوان اواخر پاییز امسال آغاز خواهد شد.

کد خبر 4648193

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال فوتسال بانوان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر: 1228315 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی