Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@17:30:42 GMT

وزش باد شدید و گرد و خاک در 4 استان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۷۳۳۱

وزش باد شدید و گرد و خاک در 4 استان

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ماندگاری هوای گرم در کشور از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در چهار استان کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا،اظهارکرد: از امروز (۲ تیر) تا روز چهارشنبه (۵ تیر) در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری توده هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز پنجشنبه (۶ تیر) با عبور سامانه ضعیف بارشی در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات شمالی البرز بارش پراکنده، گاهی با رعد و برق رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که از امروز (۲ تیر) تا آخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود، تصریح کرد: در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد به تناوب در جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، غرب و جنوب تهران نیز رخداد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وظیفه در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ تیر) صاف، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۴ تیر) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی گرمترین شهر کشور طی امروز و فردا (۲ و ۳ تیر) اهواز، با حداکثر دمای ۴۷ درجه سانتیگراد است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزش باد گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آسمان قم امروز عصر نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: تا شب از میزان ابر کاسته می‌شود و همچین وزش باد نیز کمتر می‌شود.

وی افزود: حداقل دمای هوای امروز ۱۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است و حداکثر به ۲۷ درجه سانتیگراد احتمالا می‌رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه آسمان قم فرا نیمه ابری و تاشب صاف خواهد شد گفت: از فردا روند افزایش دما تا پایان هفته را شاهد خواهیم بود و بطور میانگین احتمالا تا آخر هفته ۶ درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.

وی افزود: حداقل دمای فردا ۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • زنجان بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات
  • خیرآباد زنجان یخ زد