Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در جریان بررسی طرح مرمت‌های بافت‌های تاریخی در مجلس حسن کامران نماینده مردم اصفهان با گویش خاص خودش انتقاداتی را به نوع مدیریت‌ها مطرح کرد و گفت: عملکرد این افراد از طریق تبانی است و جالب است که ماله‌کشی‌شان هم با قانون است یعنی وقتی به آنها می‌گوییم چه کار می‌کنید در این هیات مدیره‌ای که با رفاقت و فامیلی آمدید و حالی‌ات نیست، چاق هم می‌گیرید، نجومی هم می‌گیرید حالا هم که خیلی‌ها پررو تشریف دارند یعنی وقتی به آنها می‌گوییم شفاف حسابتان را بگویید آن هم با یک کارت ملی و یک شماره حساب به قبایشان برمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کنایه هایش را اینگونه ادامه داد: جالب است عین لانه‌های موش از این سوراخ در می‌روند و از آن سوراخ درمی‌آیند. از این هیات‌مدیره که بیرون می‌کنند سر از جای دیگری درمی‌آورند. جالب است هیچ‌کدام از انها نخبه کوچه و بازار نیستند. بعد هم خروجی این دارو دسته ‌بازی‌ها و گاهی چپ و گاهی راست چیست؟ اخر هم سر درنیاوردیم. در شهر ما در هتل عباسی نوش جان می‌کنند که خورشت ماستش قاتق است که گوشت گردن و زعفران دارد و فقرا اصلا نمی‌فهمد این چیست یعنی  بصیرت دارد که ما را حفظ کردند اما واقعیت این است که اگر ما این جابجایی را داشتیم ما نه بیکاری داشتیم و نه گرانی . طرف وقتی چاق می‌خورد و چاق زندگی می‌کند؛ عقب ماشین می‌نشیند و و در ماشین را برایشان باز می‌کنند و فرهنگ اربابی پیدا کرده اند حالا می‌گویید چرا ظن را آوردید که ما به افراد نگاه بد داشته باشیم؛ چرا نگاه بد نداشته باشیم ؟ در استان‌ها دوتا کار چاق کن یک جلسه داشته باشند یکدیگر را پیدا می‌کنند اما دوتا دست‌پاک بخواهند یکدیگر را پیدا کنند کار سختی است اصلا از ظن هم گذشته بایستی در این مفاد شک را می‌گذاشتند.

کامران گفت: ما باید کاری کنیم  که چفت و بند در این قوانین به گونه‌ای باشد که کاسبی و کار چاق کنی کمتر شود و پاکدستان را رشد دهیم گرچه من چشمم آب نمی‌خورد اینها میدان را به پاکدستان بدهند و با توجیهات مختلف مانع می‌شوند؛ بعضی‌هاشان هم ریش و انگشتر و تسبیح دارند؛ جل‌الخالق که چطور نرم افزاری فساد درست می‌کنند و اگر یک کارمندی تذکر داد زیرآب آن را می‌زنند. یکسری عناوین قشنگ‌ هم درست می‌کنند مانند تضعیف مدیریت، تمرد و ... از این بحث‌هایی که زمینه فساد را زیاد می‌کنند.

نماینده اصفهان در ادامه گفت: من می‌خواهم سه دعا بکنم خدایا حقه‌بازان داخل حکومت را نابود بفرما، دوم آنکه خدایا هفت‌خط‌های داخل حکومت را نابود کن و آنهایی را که اشرافی گری را توسعه می‌دهند خدا لعنت‌شان کند که امروز این نارضایتی‌ها به این دلیل است.

کامران با همان لهجه خاص خود در پاسخ به نماینده ای که گفت خدا هدایتشان کند گفت: «این‌ها هدایت‌ نمی‌شوند خدا ورشون داره»

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی بامداد دیروز برگزار شد که جیدن کاکس دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز جهانی که قصد حضور در المپیک پاریس را داشت با شکست ۲ بر ۲ مقابل کالین مور در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کفش‌هایش را برای همیشه در آورد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است.

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897850

دیگر خبرها

  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس