Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، احد وظیفه اظهارکرد: از امروز (۲ تیر) تا روز چهارشنبه (۵ تیر) در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری توده هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه (۶ تیر) با عبور سامانه ضعیف بارشی در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات شمالی البرز بارش پراکنده، گاهی با رعد و برق رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که از امروز (۲ تیر) تا آخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود، تصریح کرد: در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد به تناوب در جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، غرب و جنوب تهران نیز رخداد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وظیفه در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ تیر) صاف، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۴ تیر) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی گرمترین شهر کشور طی امروز و فردا (۲ و ۳ تیر) اهواز، با حداکثر دمای ۴۷ درجه سانتیگراد است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وزش باد شدید خیزش گرد و خاک چهار استان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها