Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@12:25:41 GMT

آداب استفاده از تلفن همراه

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۷۷۷۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 محبوبیت تلفن‌های همراه در ده سال گذشته چنان با شتاب رشد کرده است که اکنون این وسیله ارتباط جمعی قدرتمند در جیب هر کودک، نوجوان و بزرگسالی دیده می‌شود.تلفن همراه اکنون به وسیله‌ای تبدیل شده است که با آن به راحتی می‌توان تمام کارهای شخصی خود نظیر تماس گرفتن، چک کردن ایمیل، برنامه‌ریزی کاری، حضور در شبکه‌های اجتماعی و نیز رصد اخبار و رویدادها را به راحتی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این ابزار قدرتمند آنقدر سریع رشد کرده است که ما فرصت نکرده‌ایم آداب و فرهنگ استفاده درست از آن را فرا بگیریم. استفاده از تلفن همراه در سینما، صحبت کردن بلند در اماکن عمومی، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی همه اشتباهات فاحشی هستند که هر روز شاهد آن‌ها هستیم. در این ویدیو به بایدها و نبایدهای استفاده از تلفن همراه در موقعیت‌های مختلف اجتماعی پرداخته شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان سبک زندگی ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جلیل نژاد در مراغه اظهار کرد: امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت متصل می شود که پوشش روستا‌ها با اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال از ۹۰ درصد به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل در آذربایجان شرقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: تا سه ماه آینده با اجرای فیبر نوری، خانواده‌ها در شهر مراغه نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: در شهرستان مراغه ۲۹ روستای بالا ۲۰ خانوار، فاقد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستند.

مینویی افزود: پوشش تلفن همراه و روستا‌های مراغه تا پایان سال به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی هچنین خواستار افزایش پوشش تلفن همراه در جاده مراغه - هشترود و مراغه_بناب_تبریز شد.

فرماندار مراغه، برآسفالت ریزی اصولی و ساماندهی مسیر‌های حفاری شده برای اجرای فیبر نوری در این شهر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳