Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@10:14:45 GMT

بازیگوشی با مرگ گره خورد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۷۷۹۸

بازیگوشی با مرگ گره خورد

یک پسر چهار ساله بر اثر سقوط داخل دستگاه ذرت خردکنی واقع در یک مرغداری جان خود را از دست داد.

علیرضا نوربخش معاون فرماندار رزن گفت: این حادثه در روستای «قایش» از توابع بخش سردرود شهرستان رزن رخ داده است.

 بازیگوشی با مرگ گره خورد 

معاون فرماندار رزن اضافه کرد: پسر چهار ساله خانواده ای که برای کار در محل این مرغداری ساکن شده بودند به دور از چشم والدین و از سر کنجکاوی به دستگاه ذرت خرد کنی نزدیک شده و به داخل آن سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

نوربخش ادامه داد: پس از این رویداد حاضران در محل با نهادهای امدادی تماس برقرار کردند که با حضور تیم‌های امدادی جسم این کودک از داخل دستگاه خارج و به بیمارستان منتقل می‌شود.روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: پس از تماس شهروندان با مرکز فوریت های پزشکی یک دستگاه آمبولانس با ۲ نیرو در محل حضور یافتند.عباس اولیا سمیع بیان کرد: به علت شدت جراحات وارده و ضربه به ناحیه سر، با وجود تلاش‌های صورت گرفته و انجام عملیات احیا این پسر خردسال جان خود را از دست داد.وی اضافه کرد: با این وجود جسم این کودک به پایگاه امداد جاده‌ای دمق منتقل شد و مجدد عملیات احیا بر روی وی صورت گرفت که بی نتیجه بود.

روستای قایش از توابع بخش سردرود با یک هزار و ۵۰۰ تن جمعیت در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان رزن قرار دارد و اهالی آن بیشتر در حرفه کشاورزی فعالیت دارند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی افزود: پیشگیری از دست اندازی به عرصه های ملی و منابع طبیعی یکی از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته بود که نمونه بارز آن ، توقف  ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه های مصالح فروشی در این منطقه  به کارهای مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند .
وی ادامه داد: یکی از  قوی ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان مرکز استان انتخاب کردیم که در نتیجه اقدامات ایشان امروز شاهد رویه واحد در  رسیدگی به پرونده ها در بخش دادستانی هستیم  که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم ، رسیدگی به پرونده ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در اغتشاشات 1401 ، دادستانها و قضات دادسراهای ما در کنار ضابطین  در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می کردند.
آسیابی به اهتمام ویژه دادستانهای استان در حوزه حقوق عامه هم اشاره کرد و گفت: شاخص ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل النگدره با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود .
وی گفت:  رونق تولید در  110 واحد تولیدی تعطیل یا در استانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات  تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.
دادستان مرکز استان گلستان  همچنین از تشکیل دفتر پیگیری پرونده های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان  خبر دادو گفت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می شود انسجام و تمرکز  بر  مبارزه با بینان های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده های مربوط به پولشویی است .
اسپانلو افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد  2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق  و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد .
اسپانلو از اجرای طرح پایش پرونده های اجرای احکام هم خبر داد و گفت:  در این طرح همه پرونده های موجود در  واحدهای اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.
دادستان مرکز استان راه اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را را 2 اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کرد .
وی ادامه داد:  سال گذشته با همت دادستان های سراسر استان 429 بازدید میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد که در نتیجه آن  مشکلات بخش تولید استان از دستگاه های اجرایی پیگیری و رفع شد.
تعیین تکلیف حدود 22 هزار دستگاه موتورسیکلت ، خلع ید 80 هکتار جنگل و 498 هکتار مرتع ، مسدود کردن 450 حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود که در این جلسه دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد .
جلسه دادستانهای سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد .

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان