Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: این شهرستان با توجه به اینکه در مسیر کریدور ارتباط زمینی جنوب به شمال کشور قرار دارد و سالانه شاهد تردد بی‌شمار مسافران از استان‌های مختلف به مشهد مقدس است، باید چشم‌اندازی زیبا داشته باشد درحال حاضر وضعیت انباشت و نحوه دفن زباله‌ها زیبنده این منطقه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر باید تا اول مهرماه برای دفن اصولی زباله‌ها اقدام عملی و علمی نمایند، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های فراوان برای ورود بخش خصوصی به این حوزه و سروسامان دادن وضعیت دفن زباله، تاکنون هیچ اقدام اساسی و اصولی انجام نگرفته است. وی بوی بد تصفیه خانه فاضلاب روستای بوری‌آباد را یک معظل دیگر دانست و افزود: اهالی این روستا نسبت به بوی بد تصفیه خانه فاضلاب اعتراض کرده‌اند که با وساطت و گرفتن مهلت برای رفع آن، اکنون از تجمعشان جلوگیری شده  و مسئولین آبفا مدت ۲ ماه فرصت دارند تا برای این وضعیت راه‌ حلی پیدا کنند. فرماندار تربت‌حیدری با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که در این شهرستان باید بررسی شود، جلوگیری از گمانه‌زنی‌های غیر متعارف در ارتباط با تغییر اخیر مدیران است، عنوان کرد: چرخش مدیریتی در این منطقه روال طبیعی دارد و در استراتژی مدنظر، عمر مدیریتی مدیران پنج سال است. رستمی اضافه کرد: بارها به صورت شفاف و صریح مطرح شده، اگر مدیری با عمر پنج سال مدیریت موفق بوده، لازم است ارتقا پیدا کند و چنانچه در طول خدمت تحولی ایجاد نشده، باید جابجا شود در جلسات قبلی که با این موضوع  برگزار شد، زمان تغییر مدیریت‌ها خردادماه اعلام و طبق همان مصوبه اعمال گردید. وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات بهتر است از گمانه‌زنی‌های غیر متعارف در ارتباط با تغییر مدیران جلوگیری شود. در سالی که منتهی به انتخابات است به بهانه سوء تعبیر، نمی‌توان جابجایی مدیران را به تعویق انداخت، برای بهبود شرایط مدیریتی شهرستان حتی تا روز انتخابات هم اگر لازم باشد، تغییرات داریم و ازاین کار ابایی نداریم. فرماندار تربت‌حیدریه در پایان تاکید کرد: به روسای دانشگاه‌ها قبلا ابلاغ شده، از جذب مسئولین و کارکنان ادارات جهت تدریس در دانشگاه‌ها خودداری کنند و این فرصت را در اختیار جوانان جویای کار و فارغ‌التحصیلان  تحصیلات تکمیلی قرار دهند. منبع: ایسنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: سال گذشته ۶۰ جواز تاسیس در تربت حیدریه و ۳۶ جواز در شهرستان‌ های زاوه و مه ولات برای واحدهای صنعتی و تولیدی صادر شد که نشان‌ دهنده علاقه‌ مندی سرمایه‌ گذاران به فعالیت در این شهرستان ها است.   محمدرضا ملکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری این پروانه‌ها به ۱۵۹ هزار میلیارد ریال می‌رسد و پیش‌ بینی می‌ شود برای هزار و ۶۰۸ نفر اشتغال ایجاد کند.   وی ادامه داد: اگر این واحدها به مرحله بهره‌ برداری برسند رونق اقتصادی قابل توجهی را در منطقه به همراه خواهند داشت و طی سال گذشته ۹ پروانه بهره‌ برداری نیز صادر شد که با سرمایه‌ گذاری ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای ۱۶۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.   ملکی به طرح‌ های توسعه‌ ای اشاره کرد و افزود: هشت واحد طی سال گذشته دارای طرح توسعه بوده‌ اند که برای آن‌ ها مجوز بهره‌ برداری صادر شده است.   وی ادامه داد: این طرح‌ ها با سرمایه‌ گذاری ۸۰ میلیارد ریالی برای افزون‌ بر ۵۳۷ نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده‌ است که این نشان‌ دهنده افزایش ۴۰۰ درصدی نسبت به سال‌ های قبل است.   مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: هم اکنون ۱۱۵ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در منطقه وجود دارد که از این تعداد، ۹۱ واحد فعال، هشت واحد نیمه فعال، چهار واحد نیمه تعطیل بوده و پروانه فعالیت چهار واحد نیز باطل شده است.   ملکی افزود: واحدهای صنعتی در شهرک‌ های صنعتی و خارج از شهرک‌ ها مستقر هستند که ۲۳ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ های صنعتی شماره یک و ۲ و ناحیه صنعتی رضوی قرار داشته است و ۶۹ واحد در خارج از شهرک‌ ها مشغول به فعالیت هستند.   مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه