Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:54:01 GMT

اتفاق جالب تابستانی؛ جهانبخش به هلند برمی گردد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۸۰۵۳

اتفاق جالب تابستانی؛ جهانبخش به هلند برمی گردد

علیرضا جهانبخش پیش از حضور در لیگ برتر جزیره و برتن کردن پیراهن تیم برایتون فصل درخشانی را در آلکمار سپری کرد بطوریکه عنوان آقای گلی اردیویسه هلند را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"،  بازی های درخشان علیرضا در آلکمار در تیم برایتون تکرار نشد. البته این نه فقط به علیرضا بلکه به شرایط تیمی برایتون و سختی بازی در لیگ برتر جزیره هم برمی گردد چرا که برایتون در فصلی که گذشت با 36 امتیاز از 38 بازی در رده هفدهم جدول جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به واقع میانگین کسب امتیاز این تیم از هر بازی یک امتیاز نبود و اینطور می شود گفت علیرضا و همه تیمی هایش فصل سختی را در لیگ برتر جزیره سپری کردند و البته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

 

در چنین شرایطی باشگاه برایتون که برای خرید علیرضا مبلغ زیادی را هزینه کرد بدش نمی آید بازیکن ایرانی اش را به یکی از تیم ها قرضی انتقال دهد. نشریه «ELF Voetbal» امروز خبر داد که فاینورد دوست دارد این ستاره ایرانی را به لیگ هلند برگرداند. بازگشت علیرضا به هلند و بازی در فاینورد منوط به این است که این باشگاه خواست های مالی باشگاه برایتون را برآورده کند. فاینورد در فصل گذشته لیگ برتر هلند با 65 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و جذب علیرضا در راستای تقویت خط حمله این تیم انجام می شود.

 

انتشار این خبر در نشریه مورد اشاره خوشحالی طرفداران تیم فاینورد را به همراه داشته است چرا که آنها بر این باورند با حضور علیرضا در ترکیب فاینورد قدرت خط حمله این تیم افزایش خواهد یافت. از همه مهمتر جهانبخش به دلیل سال ها بازی در لیگ برتر هلند به بازی در این لیگ آشنا است. نایخمن و آلکمار تیم هایی بودند که علیرضا در فوتبال هلند با آنها قرارداد داشته است و جالب اینکه هر دو باشگاه با فروش علیرضا به سود قابل توجهی دست پیدا کردند. بازگشت علیرضا به هلند و بازی در ترکیب فاینورد می تواند یکی از خبرهای داغ نقل و انتقالات تابستانی باشد.

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در چند فصل اخیر و از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین بالای سر بردن چندین جام لیگ برتر بوده است.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته گفته شده بود که این بازیکن علاقه زیادی دارد که به بارسلونا ملحق شود و بازی تحت هدایت ژاوی برای این تیم را تجربه کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او به حضورش در سیتی برای یک فصل دیگر ادامه داد.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بارسلونا در حال بررسی شرایطی است که بتواند بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی این ستاره پرتغالی را در پنجره تابستانی پیش رو پرداخت کند. گفته می‌شود که او دیوانه وار مشتاق پیوستن به بارسلوناست و همین کار را برای این باشگاه راحت‌تر خواهد کرد.

مدیران باشگاه بارسلونا امیدوار هستند که بتوانند سیلوا را جذب کنند و او را به خرید بزرگ تابستانی این باشگاه تبدیل کنند. آنها باور دارند که در صورت فروش یک ستاره می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و خرید او برای آنها در دسترس است.

 روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستم با تایید این موضوع مدعی شده است که سیلوا حتی حاضر است دستمزدش را برای پیوستن به بارسلونا و سازگار شدن با شرایط مالی این باشگاه کاهش دهد که اتفاق بسیار خوب و مثبتی در روند انجام این انتقال به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)