Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام ؛ قیصوری  با بیان اینکه کل بودجه مصوب عمرانیاستانی در سال گذشته ۳۴۲ میلیارد تومان بوده‌است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت بودجه در کل کشور؛ از این میزان اعتبار مصوب، سال گذشته ۵۵ درصد تخصیص یافت که نسبت به میانگین کشور، دو درصد رشد داشته است.

اوبا اشاره به اینکه در سالجاری بودجه عمرانی-استانی ۴۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است، افزود: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته حدود ۱۷ درصد رشد نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه امسال میانگین افزایش بودجه عمرانی-استانی در سطح کشور ۱۲ درصد بوده است، بیان داشت: رشد بودجه استان از محل همین ردیف، پنج درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

 قیصوری" با اشاره به اینکه از بودجه مصوب عمرانی- استانی امسال تاکنون ۳۰ درصد تخصیص یافته است، یادآور شد: تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریت ارشد استان، تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح استان است.

او با بیان اینکه بر مبنای قانون و دستورالعمل های جاری؛ کلنگ زنی و شروع پروژه های عمرانی جدید توسط دولت ممنوع است، خاطرنشان ساخت: البته در برخی موارد و بنا بر ضرورت و اضطرار، احتمال کلنگ زنی بعضی پروژه ها وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به اینکه در سطح استان و با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی، برخی پروژه های نیمه تمام همچون فاضلاب شهر ایوان و آب شیرین کن صالح آباد، تکمیل و به بهره برداری رسیده اند، تصریح کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه های جدیدی که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشند، هیچ منعی ندارند و مورد حمایت نیز قرار می گیرند.

"رحمت الله قیصوری" با بیان اینکه لحاظ کردن ردیف بودجه اربعین در ردیف های اعتباری استان یکی از تلاش های ارزنده ای است که محقق شده است، تاکید کرد: در سنوات گذشته، اعتبار تخصیص یافته در هر سال ۲۰ میلیارد تومان بود که با تلاش ها، پیگیری ها و رایزنی های بی وقفه و ستودنی"قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار ایلام و مجموعه نمایندگان استان در مجلس، این رقم در سالجاری به ۷۶ میلیارد تومان افزایش یافت که نسبت به سال قبل، بیش از سه برابر رشد نشان می دهد.

او با اشاره به اینکه تا کنون ۶۰ میلیارد تومان از اعتبار اربعین به استان ابلاغ شده است، گفت: امیدواریم امسال با همکاری، همراهی و مشارکت همه مردم و مسئولان؛ کنگره عظیم اربعین حسینی با شکوه تر از سنوات گذشته برگزار شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی و ایجاد آرامش در جامعه بی نظیر است، اظهار داشت: از نقد سازنده و منصفانه استقبال می کنیم و بصورت شفاف پاسخگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم.

  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه رسانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی قانون مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی

دریافت 69 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6063867

دیگر خبرها

  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • افزایش ۴ یا ۵ برابری نرخ جریمه‌های رانندگی تا دوهفته آینده
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش ۲ برابری کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • (ویدیو) «وعده افزایش صد برابری سرعت نداده‌ایم، بلکه این آرزویمان است»
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین