Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر نانبخش روز یکشننبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴۴ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال از این میزان به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و ۲۴ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال نیز به دانشگاه علوم پزشکی خوی پرداخت شد.

وی اظهار داشت: همچنین ۴۵ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال از این میزان به داروخانه‌های خصوصی وغیردانشگاهی و ۴۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال به سایر مراکز خصوصی وغیردانشگاهی آذربایجان غربی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مبالغ مربوط به اسناد فروردین ماه ۱۳۹۸ می‌باشد و مابقی مطالبه‌های مراکز طرف قرارداد استان نیز طی ماه‌های آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این سازمان طی سال جاری برنامه پرداخت‌های خود را همانند سال گذشته به نحوی تدوین کرده است که بودجه هر سال را برای هزینه‌های آن سال هزینه کند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: بدهی‌های سال قبل این سازمان نیز از محل ترمیم‌های بودجه‌ای تخصیص یافته در طول سال پرداخت می‌شود.

نانبخش اعلام کرد: تمامی اعتبارات سال جاری صرف هزینه‌های تحقق یافته امسال خواهد شد و مطالبات سال گذشته از این محل پرداخت نمی‌شود.

وی بیان کرد: مشکلی در پرداخت هزینه‌های موسسه‌ها و مراکز طرف قرارداد وجود ندارد و علت تأخیر در پرداختی‌های وجود بازه سه ماهه در رسیدگی به اسناد و مدارک پرداختی است.

وی اظهار داشت: پرداخت منظم مطالبه مؤسسه‌های درمانی طرف قرارداد به ارائه خدمات بهتر و بیشتر این مراکز منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: خرید راهبردی خدمات از برنامه‌های مهم این اداره کل بوده و کیفی سازی ارائه خدمات در اولویت اجرای این طرح است.

بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که از سال ۱۳۹۳ اجرا شده و در کنار صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح حرفی برای گفتن دارد و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره مند شده‌اند و هوشمندسازی مسیر تعالی روز افزون این دستاورد را هموار خواهد کرد.

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق این سازمان (صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان) می‌باشند.

۹۹۱۸/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بیمه سلامت ایرنا ارومیه مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ایرج مرندی معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز امسال در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در طول این ایام بیشترین تخلفات پرونده‌های تشکیل شده مربوط به درج نکردن قیمت با هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بود که پرونده‌های متخلفان پس از تکمیل برای رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرندی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی کردند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.

مرندی افزود: همشهریان در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی، صادرنکردن فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است