Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه رئیس، دادستان، کارکنان، قضات و جمعی از اعضای شوراهای حل اختلاف با امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.به گزارش بلاغ،امام‌جمعه اسفراین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و با تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی پرداخت و گفت: تواضع و دوری از تکبر، تقوا و خداترسی شهید والامقام بهشتی سبب شد تا بعد از چند دهه یاد و خاطره آن شهید در بین مردم ما همچنان زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهید بهشتی یکی از مؤثرترین یاران امام (ره) در دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی و معمار دستگاه قضایی بود.

حجت اسلام محمدیان در ادامه گفت: قضات باید خیلی مواظب باشند تا در عمل بتوانند عادلانه و خردمندانه کردن و دلسوزانه و منصفانه و قاطعانه عمل نمایند تا حقی از کسی ضایع نشود و آنچه را که حق هست بر زبان و قلم جاری نمایند.

رئیس دادگستری اسفراین نیز در ابتدای این مراسم ضمن تجدید بیعت خود و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان با آرمان‌های امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد دادگستری شهرستان در سال گذشته پرداخت و گفت: اولویت دستگاه قضا بحث امنیت پایدار برای مردم است و تمام تلاش ما و همکارانمان این است که مردم احساس امنیت نمایند و اگر مردم احساس امنیت کنند زندگی سهل و آسانی دارند.

سید محمود بابا خانی با تأکید بر اینکه ارتقاء شاخص امنیت و دستیابی به عمران، آبادانی و توسعه جز با همکاری مردم و تلاش مسئولان حاصل نخواهد شد افزود: برخورداری از امنیت پایدار در سطح شهرستان اسفراین مرهون عملکرد مطلوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و تعامل بین بخشی میان دستگاه‌های مربوطه است.

گفتنی است در اولین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه رئیس، دادستان، کارکنان، قضات و جمعی از اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان اسفراین با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن غبارروبی گلزار شهدا با اهدا گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با نثار فاتحه یاد و خاطره تمامی شهدا را گرامی داشتند و با آرمان‌های آنان تجدید میثاقی دوباره بستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ «سیروس دهقان شیری» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با حضور در دفتر "حجت الاسلام والمسلمین دربانی" امام جمعه شهرستان چهارباغ،  با ایشان دیدار و گفت ‌و گو کرد و از رهنمودهایشان بهره مند شد.

در این دیدار دهقان شیری با بیان خدمات قابل توجه در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و حرفه‌آموزی به اتباع و مهاجرین خارجی ، به تشریح وضعیت اتباع خارجی مقیم آن شهرستان  و برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان چهارباغ پرداخت و یادآور شد: تاکنون  اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه سوادآموزی ، ساخت مدارس و تجهیز مراکز بهداشتی برای اتباع خارجی انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دربانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه اتباع و مهاجرین خارجی، در خصوص دغدغه های جامعه مهاجرین و آشنایی ایشان با معارف اسلامی و پیگیری سواد آموزی وحفظ عزت و کرامت انسانی افراد توصیه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل